וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמר ערבי נחשד כי עמד להופיע באירוע המוני, ושוחרר: "זכות האדם לפרנסה"

14.9.2020 / 3:30

רפעאת אסדי, זמר חתונות ידוע במגזר הערבי, נעצר לאחר שהתפרסם סרטון בו אמר כי יופיע בחתונה גדולה בצפון. לטענתו, "מדובר במעצר פוליטי" , אך במשטרה חושדים כי קרא להפרת הנחיות. אסדי שוחרר בתנאים מגבילים, תחת האזהרה כי ישתתף באירועים בהם מתקיימים כללי הקורונה

רפעאת אסדי, זמר חתונות ידוע במגזר הערבי, נעצר אמש (ראשון) על ידי שוטרי המחוז הצפוני בחשד כי הפר את תנאי מעצר הבית שנקבעו לו, לאחר שהתפרסם סרטון בו אמר כי יופיע בחתונה בכפר נחף בצפון. עם זאת, הוא שוחרר על ידי בית משפט השלום בעכו במהלך היום בתנאים מגבילים.

לטענת אסדי, תושב דיר אל-אסד, מעצרו היה פוליטי. "לפני שנכנסה, החוקרת אמרה לי 'אתה זמר פלסטיני. שהם יבואו וישחררו אותך' ". לדבריו, מדובר היה בחפלה עם מאה איש בלבד. "על הדעות שלי אני מוכן להילחם. אמרתי לכבוד ראש הממשלה, בחפלה של מאה איש יש תחלואה אבל אצל החרדים או עם 20 אלף איש ברחוב אין תחלואה? אני אומר מה צודק, ומכבד החלטה של בית המשפט".

רפעאת אסדי, זמר החתונות במגזר הערבי. -, אתר רשמי
"מכבד החלטה של בית המשפט". אסדי/אתר רשמי, -

בנוסף לקנס בסך 5,000 שקלים שהוטל עליו במסגרת מעצרו, אסדי התבקש להמציא ערבות עצמית וכן ערבות צד ג' בסך 10 אלף שקלים כל אחת. בכך, נעתר בית המשפט לטיעוני סניגורו, עו"ד עאדל דבאח, שטען כי זאת התקופה היחידה שבה הוא עובד. עוד אמר הסניגור כי "מדובר במעשה נקמה על התנהלותו". אולם, נציג המשטרה בדיון, מואייד ביבאר, אמר כי "על אף המצב השורר במדינה, החשוד אומר לציבור בשיריו שלא להקשיב להוראות הממשלה".

עוד בוואלה!

נתניהו: מתנצל בפני משפחת יעקוב אבו אל-קיעאן, הוא אינו מחבל

לכתבה המלאה

"לא מצאתי כל טעם לשים את החשוד במעצר בית", קבע סגן נשיא בית המשפט זיאד סאלח, תוך שאסר על אסדי להשתתף בכל אירוע או חתונה אשר מתקיימים שלא לפי הנחיית משרד הבריאות, למשך עשרה ימים.

"בשקלול כל הנתונים, ותוך כדי עשיית איזונים בין אינטרס הציבור לקיים את הוראות החוק ובין זכות כל אדם לפרנסה", רשאי הזמר "להשתתף בכל אירוע ובכל חתונה כאשר הוראות כללי הקורונה מתקיים בהם". עוד הוסיף השופט סאלח כי "אין מקום לאסור על החשוד איסור גורף בדבר השתתפות בחתונות, כאשר באותן חתונות מתקיימים כללי הקורונה". אולם הדגיש כי אם אסדי ישתתף באירוע בו מופרים כללי הקורונה, "אזי עליו להפסיק להשתתף בחתונה ולהופיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully