וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שנחשף לחולה קורונה: מנכ"ל עיריית ירושלים הגיע ללשכתו

איציק לארי נכנס לבניין העירייה, על אף שידע כי נחשף לאחרונה לחולה מאומת בנגיף. בעירייה טענו כי הוא לא עודכן בכך שעליו לשהות בבידוד, אך פנה ביוזמתו למשרד הבריאות ולכן אין מדובר בהפרה. הם הוסיפו כי הוא "ישהה בבידוד עצמאי עד לקבלת הנחיות ברורות"

-

מנכ"ל עיריית ירושלים איציק לארי הגיע היום (ראשון) ללשכתו, על אף שהוא ידע כי נחשף לאחרונה לחולה מאומת בנגיף הקורונה - כך נודע לוואלה! NEWS. בעירייה טענו בתגובה לשאלות שהופנו אליהם בנושא, כי לארי לא עודכן בכך שעליו לשהות בבידוד. עם זאת, לארי החליט לפנות ביוזמתו למשרד הבריאות - והוא ישהה בבידוד עד שיקבל הנחיות מפורטות.

אתמול נמסר כי מנכ"ל משרד התרבות והספורט רז פרויליך נדבק בקורונה. בעקבות כך, רבים במשרד התרבות נכנסו לבידוד, בהם גם השר חילי טרופר. מנכ"ל העירייה איציק לארי השתתף בשבוע שעבר בפגישה עם פרויליך, אך היום הגיע לעירייה, בזמן שאחרים שנכחו בפגישה נכנסו לבידוד. גורם פוליטי אמר כי לארי עזב את כיכר ספרא באמצע היום.

פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו עם ראש עיריית ירושלים משה ליאון בעיריית ירושלים, 12 באוגוסט 2020. מאיה הורודניצ'אנו
מנכ"ל העירייה לארי יחד עם ראש העיר ליאון וממונה הקורונה בפתח בניין העירייה/מאיה הורודניצ'אנו

מעיריית ירושלים נמסר כי לארי "אכן השתתף בדיון המדובר, ישב במרחק ניכר מבעל התסמינים המאומת, ושמר על כל ההנחיות הנדרשות".

בעירייה הוסיפו כי "המנכ"ל לא קיבל כל אינדיקציה מטעם משרד הבריאות, בכתב או בעל פה, שעליו להיכנס לבידוד. למרות זאת, יזם בירור לצורך בידוד מול משרד הבריאות ועד קבלת הנחיות ברורות נכנס לבידוד עצמאי". עם זאת, בעירייה לא השיבו מתי נכנס לארי לבידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully