וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאס"א מגבים? מטיף יום הדין מצא "הוכחות" מקראיות לקיומו של כוכב הלכת שישים קץ לאנושות

14.9.2020 / 0:01

מטיף יום הדין פול בגלי טוען (שוב) שהגיע הזמן "להציל את עצמנו לפני שיהיה מאוחר מדי" מכיוון שכדור הארץ מיועד להשמדה - וארבעה מדעני נאס"א לכאורה "מגבים אותו"

חוקרים הציגו ראיות לקיומו של כוכב לכת תשיעי במערכת השמש/צילום: Science Magazine, המכון הטכנולוגי בקליפורניה

האוונגליסט פול בגלי הוא כמו מספר 4 ב"אקדמיית המטרייה" - כל היום חופר לנו על האפוקליפסה שבדרך. ומה יש למטיף יום הדין לבשר לנו הפעם? בערך כמו תמיד, אפוקליפסה מגיעה וזו ההזדמנות האחרונה שלנו להציל את עצמנו, רק שלא ברור איך. אז מה חדש תחת השמש? ניבירו, כוכב הלכת המיתולוגי, שבגלי החליט להאמין בקיומו על אף שאין שום ראיות מדעיות לכך. ומאיפה הביטחון? (שאלה אחרונה, מבטיחים) פסוקים בברית החדשה. כן, הכומר פול בגלי מבסס את כל תחזיות יום הדין שלו על פסוקים מקראיים והוא מאמין ש"כוכב הלכת התשיעי" - הנמצא לכאורה במסלול התנגשות ישיר בכדור הארץ - שולח גלים של אנרגיה בעלי "אפקט קטסטרופלי" לכיווננו וכי גלי האנרגיה מתוארים בספר חזון יוחנן ובבשורה על פי לוקס.

הכומר פול בגלי בתחזית על סוף העולם. YouTube/Paul Begley, צילום מסך
הכומר פול בגלי בתחזית נוספת על סוף העולם/צילום מסך, YouTube/Paul Begley
כוכב ניבירו מתנגש בכדור הארץ - אילוסטרציה. ShutterStock
ניבי זה אתה? עכשיו גם פול בגלי מאמין בו/ShutterStock

בגלי טען בפני 338 אלף המנויים שלו ביוטיוב (מי אתם?) שאפילו בנאס"א לא מכחישים את הדברים שלו, בערך. הוא אמר בתגובה למאמר שמנמק את התאוריה שלו: "אני לא כל כך בטוח שנאס"א אמרה לזה לא. למעשה חזרתי ומצאתי מסמכים שבהם תועד כי לנאס"א הייתה מחלקת ניבירו פעילה במשך שבע שנים. מעבר לכך, יש ארבעה מדענים של נאס"א שכבר אישרו שזה נכון". באחד הסרטונים החדשים שלו הוא מציג למצלמה USB ירוק וטוען כי "הקובץ הירוק הקטן הזה" מכיל סודות מסווגים של כמה מדענים של נאס"א המאששים את התאוריה שלו. "הם מדברים על המערכת הבינארית שמביאה המון אסטרואידים ופסולת לכיוון כדור הארץ", הוא אמר, "לא. לא ראיתי את פלנט X או את ניבירו, אבל יש הרבה הוכחות מתמטיות והרבה מדענים ואסטרונומים שאומרים שהכוכב האפל הזה שנמצא כל כך רחוק, אי שם בקצה מערכת השמש שלנו, יוצר חמישה גלים של אנרגיה שמרעידים את השמים".

בגלי הוסיף: "המערכת הבינארית היא דרכו של אלוהים להרעיד את השמים ולהביא את מכות מצרים, כפי שתואר לא רק על ידי המצרים ובתנ"ך, אלא גם על ידי הפרואנים, בני המאיה, הכתבים העתיקים לצד האינקה והאצטקים". הכומר בגלי מודה כי מומחים וחוקרי חלל משוכנעים שניבירו הוא מתיחה שהלכה רחוק מדי, "אבל נאס"א אמרה גם שיש כוכב לכת בלתי נראה שנמצא כל כך רחוק מהשמש שהוא לא זוכה להשתקפות, אולם כל כוח המשיכה שלו מטלטל ומשפיע על כוכבי הלכת. כלומר, הוא למעשה צריך להיות שם". הוא טוען שבהתחלה היה גם הוא סקפטי לגבי קיומו של ניבירו אף כעת הוא משוכנע שהכוכב קיים כי זה כתוב בברית החדשה: "ההשפעות מרחיקות הלכת מופיעות בפרק 8 של חזון יוחנן". הוא מצטט: "והמלאך השלישי תקע בשופר וייפול מן השמים כוכב גדול בוער כלפיד".

פול בגלי מדבר על נבואתו:

בגלי טוען: "כדור הארץ ירעד ויסתובב כמו אדם שיכור". לדבריו יחולו כל מיני אירועים אפוקליפטיים, כמתואר בחזון יוחנן, כולל רעידות אדמה חזקות, צונאמי ושריפות ענק". הוא מוסיף: "הפרק מדבר על כל האירועים הקרובים. בכל פעם שיש אירוע בשמש, יש אירוע בכדור הארץ. בכל פעם שיש אירוע בחלל, הוא משפיע על כדור הארץ או אפילו על השמש. כרגע אנחנו מתמודדים עם פלנט איקס, ניבירו, כוכב הגמדים, הגובלין, כוכב הלכת התשיעי שמתואר בחזון יוחנן בשם 'לענה' - תקראו לזה איך שתרצו". הוא חיזק את דבריו בציטוט פסוקים 10-11 בפרק כא' של הבשורה ע"פ לוקס: "גוי יקום על גוי וממלכה על ממלכה, ותהיינה רעידות אדמה גדולות ובמקומות רבים רעב ודבר וגם מוראים ואותות גדולים מן השמים".

בגלי התייחס גם לגופי תקשורת כמונו המכנים אותו "מטיף יום הדין". הוא טוען כי הוא מעולם לא חזה את יום הדין והוסיף: "אני מצביע על הסימנים שמראים כי הסוף קרב, אבל מעולם לא קבעתי תאריך". הוא סיכם: "יש משהו גדול שעומד לקרות, זה יהיה בלתי מוסבר. מישהו חייב להסביר את זה לאנשים. כשאירועים אלו יקרו ויתעצמו, אני אהיה בסביבה, אני אעזור לכם לעבור את זה. אני מקווה שהגעתם להבנה שעכשיו אתם חיים בימים האחרונים האלה, כי נגמר לנו הזמן, חברים, הצילו את עצמכם לפני שיהיה מאוחר מדי".

חוששים לגורלנו? אז ראשית נזכיר לגם שאותו פול בגלי חזה את קץ האנושות לא פעם, לא פעמיים ואפילו לא שלוש פעמים - ותמיד כמובן טעה ומצא ציודקים מדוע החישובים שלו היו לא נכונים. הוא גם הזהיר לא פעם מפני הכוכב המסתורי ניבירו, וטען שהנה הוא תיכף מגיע להתרסק עלינו - אבל זה לא קרה. מעבר לזה, "נאסא" כבר נאלצה לא פעם להכחיש את קיומו של אותו כוכב ניבירו ופרסמה הודעה בה נאמר: " כוכב הלכת המדובר, ניבירו, לא קיים, כך שלא תהיה שום התנגשות. ניבירו וכוכבי לכת מפוברקים אחרים הם לא יותר ממתיחה. אין בסיס עובדתי לטענות הללו. אם ניבירו היה אמיתי, כבר היינו עולים על זה. אסטרונומים היו עוקבים אחריו מזה עשור והוא היה נראה לעין בלתי מזוינת. ברור, זה לא אמיתי".

האם יש הוכחות מדעיות לקיומו של כוכת לכת תשיעי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully