וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשתתפות ראש העיר: בי"ס הפך לגן אירועים ללא אישור, והפר את כללי הקורונה

6.9.2020 / 14:36

חצר בית ספר בנצרת הפכה לגן אירועים בניגוד לחוק והרעש מדיר שינה מעיני השכנים. בתיעוד אירוע שנערך באחרונה במתחם נראה ראש העיר עלי סלאם חוגג מבלי שהסובבים אוכפים את הכללים. עיריית נצרת: החתונות מתקיימות ללא אישור. המשטרה: המפעיל זומן לשימוע

בווידאו: ראש העיר נצרת חוגג בניגוד להוראות הקורונה/עריכה: ניר חן

מתחם בית ספר בנצרת הוסב באחרונה לגן אירועים מאולתר בניגוד לחוק. בין החוגגים במקום היה גם ראש העיר, עלי סלאם, שנראה חוגג באירוע שבו לא נאכפו כללי הקורונה. כך נודע לוואלה! NEWS.

זה כמה זמן פועל במתחם בית הספר על שם תאופיק זיאד גן אירועים ללא אישור. מפעיל המקום זכה בו במכרז להפעלת מסעדה, אך החל לקיים שם חתונות ואירועים תוך הפרה בוטה גם של הנחיות הקורונה. העירייה טוענת כי הדבר נעשה בניגוד לדעתה והזהירה את המפעיל וביקשה שיחדול. ואולם, לאחרונה תועד ראש העיר בכבודו ובעצמו כשהוא חוגג במקום, תוך הפרה של כללי הקורונה.

בנוסף לכך, הרעש הבוקע מהמתחם בזמן החתונות מטריד את מנוחת השכנים בשעות הלילה, ורבים מהם מתלוננים על המטרד. "בית ספר הפך לגן אירועים, זה לא יכול להימשך", אמרה תושבת השכונה, שביקשה להישאר בעילום שם. "אנחנו כבר לא מצליחים להירדם בשעות נורמליות, שלא לדבר על הילדים שממש סובלים מהרעש".

ראש עיריית נצרת עלי סאלם בחתונה. ללא, צילום מסך
ראש העיר נצרת עלי סלאם באירוע במקום/צילום מסך, ללא

לדברי דובר העירייה, סאלם שרארה, זכיין הקפיטריה בבית הספר עושה זאת ללא אישור. "הוא זכה במכרז להפעלת מסעדה במקום והתחיל לעשות גם חתונות ללא אישור העירייה", אמר. "העירייה שלחה לו אישור שיפסיק".

ראש העיר, כאמור, הגיע בעצמו לאחת החתונות במקום. סלאם תועד בסרטון כשהוא רוקד לצד המשתתפים - ללא מסיכות. דובר עיריית נצרת מסר כי "איני יכול לאשר כי אכן מדובר בצילום שנעשה במתחם בית הספר".

עוד בוואלה!

תיעוד: מאות צעירים חוגגים במסיבת טבע באשדוד בניגוד להנחיות הקורונה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזכיין קיבל אישור להפעיל מסעדה והחל לערוך במקום חתונות. המתחם בנצרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממונה הקורונה, פרופ' רוני גמזו, ביקר אמש בדליית אל-כרמל, והזהיר כי בתוך שלושה שבועות צפויים עשרות עד מאות מקרי מוות מהנגיף בחברה הערבית. ביקורו נערך ברקע העלייה בתחלואה בחברה הערבית, שיישובים רבים בה מוגדרים "אדומים" לפי מודל הרמזור של גמזו.

ברקע הדאגה של בכירים בחברה הערבית מהמשך ההתקהלויות בחתונות והפרת חובת הבידוד, אמר ממונה הקורונה כי "בשבוע הבא תביא הכנסת לחקירה סנקציות חדשות נגד בעלי אולמות שמחה, כולל הגדלת הקנסות וסגירת העסק".

מהמשטרה נמסר כי הדבר הובא לידיעתה ומפעיל המתחם הוזמן לשימוע בתחנת המשטרה בנצרת.

תגובת משרד החינוך לפניית וואלה! NEWS תובא לכשתימסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully