וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כישלון מחפיר בניהול משבר בריאותי וכלכלי": נתניהו יתייצב לדיון מיוחד בכנסת

3.9.2020 / 14:05

ביוזמת יש עתיד-תל"ם, נאספה כמות החתימות הנדרשת לקיום דיון במליאה בנוכחות ראש ממשלה, ונתניהו ישתתף בדיון בנושא התנהלותו בתקופת הקורונה ביום רביעי הקרוב. "ראוי שהזעם בציבור והמחאות הרבות יגיעו ישירות אליו", אמר ח"כ מאיר כהן

בווידאו: נתניהו מבקר בבית ספר לקראת פתיחת שנת הלימודים בצל הקורונה/עריכה: עמית שמחה

ראש הממשלה בנימין נתניהו יתייצב ביום רביעי הקרוב לדיון בנושא "הכישלון המחפיר של ראש הממשלה בניהול המשבר הכלכלי והבריאותי". זאת לאחר שיש עתיד-תל"ם, שיזמה את המהלך, הצליחה להשיג 40 חתימות של חברי כנסת - מספר החתימות הנדרש עבור קיום דיון במליאת הכנסת בנוכחות ראש הממשלה.

"משבר הקורונה לא מנוהל. מצבם הכלכלי של אזרחי ישראל לא משתפר ונתוני התחלואה בישראל רק הולכים וגוברים", אמר ח"כ מאיר כהן (יש עתיד-תל"ם). "הממשלה מאבדת את אמון הציבור. המחאות הרבות והזעם בציבור כלפי הממשלה שקמה במיוחד לטיפול בקורונה, ראוי שיגיע ישירות לראש הממשלה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בדיון במליאת הכנסת, 5 באוגוסט 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
"הממשלה מאבדת את אמון הציבור". נתניהו/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

לפי תקנון הכנסת, אם נאספו 40 חתימות, חייבים ראש הממשלה ויו"ר האופוזיציה לנכוח באולם המליאה לאורך כל אורכו של הדיון ואף לנאום בסופו. זהו סוג הדיון היחיד שבו ניתן לחייב את השניים להישאר באולם ולשאת דברים.

בתחילת החודש שעבר התייצב נתניהו במליאה בעקבות יוזמה דומה של מרצ. אז, אספה המפלגה את מספר החתימות הדרוש על מנת לקיים דיון "נוכח המחדל הכלכלי". במהלך הדיון, השתלח במפגינים נגדו ונגד ממשלתו, והגדיר את המחאה "הפגנות שמאל המאורגנות במלונות פאר ומגדלי צמרת". כמו כן, התעמת עם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, וכינה אותו "צייצן".

עוד בוואלה!

משחק ההאשמות בין נתניהו לגנץ עוד יהפוך לקמפיין הבחירות הארוך בכל הזמנים

לכתבה המלאה

הדיון מגיע ברקע ההפגנות נגד ראש הממשלה, המתקיימות מדי שבוע מול מעונו בירושלים וביתו בקיסריה, כמו גם בצמתים שונות ברחבי הארץ. במחאה האחרונה בבלפור, בערב שבת, נעצרו ועוכבו 16 מפגינים. מבין החשודים בהפרת הסדר הציבורי ותקיפת שוטרים רק אחד הובא להארכת מעצר, והיתר שוחררו. יותר מ-15 אלף איש הגיעו למקום, בהם גם חסידי ברסלב, שלא נהגו להצטרף עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully