וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסביבת הנאשמים באונס הנערה זועמים: "בושה גדולה, עבירה שאי אפשר לקבל"

2.9.2020 / 22:30

קרוביהם של אליזיר מאירוב ואיסי רפאילוב מחדרה, בעלי רקע פלילי המואשמים באונס בת ה-16 בעיר הדרומית, לא מקבלים את המעשים. "הם הגזימו לגמרי, לא ברור מה עבר להם בראש", סיפרו. "זה לא מביא כבוד לעיר, ובמדינה אחרת הם היו נענשים באופן חמור יותר"

בווידאו: הגשת כתב אישום נגד המעורבים באונס באילת/צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

תושבי חדרה הנאשמים באונס הנערה בת ה-16 במלון באילת, אליזיר מאירוב בן ה-27 ואיסי רפאילוב בן ה-28, הם דמויות מוכרות בעיר. השניים בעלי רקע פלילי עשיר. הם הסתבכו לא פעם עם החוק, ואף ריצו עונשי מאסר. מכרים ושכנים של מאירוב ורפאילוב הביעו זעם מהול במבוכה לאחר שנודע להם על הגשת כתב האישום החמור.

שכן של שני הנאשמים, שגדל יחד עמם בעיר, אמר לוואלה! NEWS כי "הם הגזימו לגמרי. אני לא מבין מה עבר להם בראש ומה הם חשבו לעצמם. לעשות דבר כזה לנערה בת 16? הם השתגעו?". הוא הוסיף כי "זו בושה גדולה להיות חלק מסיפור כזה. במדינה אחרת היו מענישים אותו באופן חמור יותר".

איסי רפאילוב, אחד החשודים באונס באילת. -, אתר רשמי
"בושה גדולה". איסי רפאילוב בן ה-28 שמואשם באונס בת ה-16/אתר רשמי, -

אליזיר מאירוב הורשע לפני כמה שנים בעבירות אלימות כלפי בת זוגו לשעבר, וכן בעבירות סמים, נשק, רכוש וקשירת קשר. חלק ממכריו ידעו כי הוא עבר על החוק כמה פעמים, אך כעת התגובות קשות מאוד.

"זו עבירה שאי אפשר לקבל, וזה ממש לא מביא כבוד לחדרה", סיפר לוואלה! NEWS אדם שעבד עם אחד הנאשמים בשוק העירוני. "עבדנו יחד במשך תקופה, והוא כל פעם הסתבך עם החוק בעבירות פשוטות. אבל עכשיו הוא יכול לקבל עונש משמעותי של כמה שנים טובות בכלא".

אליזיר מאירוב, אחד החשודים באונס בבית המלון, הים האדום באילת. ---, אתר רשמי
"עבירה שאי אפשר לקבל". אליזיר מאירוב בן ה-27 שמואשם באונס הנערה/אתר רשמי, ---

"דווקא בתקופה האחרונה הוא היה נראה לי בכיוון טוב", המשיך תושב חדרה שעבד עם אחד הנאשמים. "הופתעתי לרעה כששמעתי שהוא מעורב בכזה תיק". לדבריו, "גם החיים בכלא לא יהיו להם קלים, האסירים לא מקבלים עברייני מין ובטח לא אנסים".

בנוסף למאירוב ורפאילוב, הוגשו כתבי אישום נגד תשעה נוספים, מתוכם שמונה קטינים. השניים הואשמו כי אנסו את בת ה-16 יחד עם תאומים בני 17 מיישוב בדרום בחדר בבית מלון "הים האדום" באילת, תוך שהם מנצלים את העובדה שהנערה הייתה שיכורה ובמצב של חוסר שליטה.

מכתב האישום עולה כי בת ה-16 הגיעה לאילת יחד עם שתי חברותיה והן התאכסנו בווילה בעיר. ב-12 באוגוסט בשעות אחר הצהריים, היא הגיעה עם חברותיה למלון "הים האדום". הן שהו בבריכת המלון יחד עם מכריה של חברתה, כשמקביל היו במקום גם הנאשמים מאירוב ורפאילוב. על פי האישומים, רפאילוב ידע כי הנערה בת 16, ובכל זאת הציע לה לצאת איתו לבילוי - אך היא סירבה.

לאחר שבריכת המלון נסגרה, הנערה וחברותיה עלו לחדר של המכרים בקומה השנייה, ושם היא שתתה כמות גדולה של אלכוהול. לפי הפרקליטות, הנערה השתכרה והגיעה למצב שבו "לא הייתה מסוגלת לשלוט במעשיה וברצונותיה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרצו לחדר ואיתרו את הנערה כשהיא שיכורה. מלון הים האדום באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסביבות השעה 19:00, פרצו מאירוב ורפאילוב לחדר פנוי בקומה השנייה. זאת, מבלי שנרשמו בקבלה או שילמו עבור השהות בחדר. בשלב מסוים, יצאה בת ה-16 מהחדר בו שהתה יחד עם חברתה כשהיא שיכורה, ואז רפאילוב ניגש אליה. הוא אמר שהוא יכול לעזור לה, משום שיש לו הכשרה במתן עזרה ראשונה - והוביל את בת ה-16 לחדרו.

"לאחר מכן ביצעו הנאשמים בזה אחר זה ולעיתים יחד עבירות מין בנערה במשך כשעה - באכזריות, תוך אובדן צלם אנוש, ותוך התעלמות מופגנת ממצוקתה. זאת, עד שהוצאה הנערה מהחדר על ידי נאשם אחר, לבקשת חברתה", מתואר בכתב האישום. "הנאשמים נהגו במתלוננת כחפץ, ככלי לסיפוק יצריהם. איש מביניהם לא ניסה לעצור את המתרחש ולהגיש לה עזרה כלשהי".

רפאילוב שהה כל משך האונס בחדר, ואילו יתר הנאשמים ביצעו את העבירות המיוחסות להם, ויצאו מהמקום. בנוסף, רפאילוב צילם את מאירוב בזמן ביצוע האונס באמצעות הטלפון הנייד שלו, ובהמשך אף שלח אליו את הסרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully