וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיצה לבנט: שולי מועלם עזבה את ימינה והצטרפה לליכוד

עודכן לאחרונה: 2.9.2020 / 11:57

חברת הכנסת לשעבר התפקדה למפלגתו של נתניהו במסגרת הניסיון להחליש את ימינה לאור התחזקותה בסקרים, וברקע מתקפותיו של בנט נגד רה"מ. ראש הממשלה בירך: "הליכוד זה הבית של הציונות הדתית". יו"ר ימינה צייץ: "בהצלחה שולי יקרה"

בווידאו: נפתלי בנט תוקף את הממשלה על הטיפול במשבר הקורונה/צילום: ערוץ כנסת

חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם (ימינה) הצטרפה היום (רביעי) לליכוד. מועלם נועדה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וחתמה על טופס התפקדות למפלגה יחד עם מנכ"ל הליכוד צורי סיסו.

המהלך מיועד לפגוע ביו"ר ימינה נפתלי בנט, ומגיע יומיים לאחר שתקף את ראש הממשלה בוועידת עיתון "בשבע". "נתניהו עסוק רק בדבר אחד - במשפט שלו ובצרכיו האישיים. אין לו קשב לשום דבר אחר", אמר בנט.

מועלם, ח"כית לשעבר בבית היהודי, התמודדה ברשימת ימינה אך לא נכנסה לכנסת. בעקבות הדאגה בליכוד מהתחזקותו של בנט בסקרים, בחודשים הקרובים מתכוונים במפלגה להמשיך במהלכים לגיוס תמיכה בציונות הדתית.

"אני שמח מאוד ששולי מועלם, חברת הכנסת לשעבר ואחת מהפעילות החשובות של הציונות הדתית, מצטרפת באופן טבעי לליכוד" בירך נתניהו. "הליכוד זה הבית של הציונות הדתית, זה הבית של נאמני ארץ ישראל וזה הבית שלך".

מועלם הודתה לראש הממשלה והצטרפה לדבריו. "הליכוד הוא הבית הטבעי של הציונות הדתית, של אנשי הימין האידיאולוגי. אני מרגישה שבימים האלה, שעם ישראל מודאג מבחינה בריאותית וכלכלית, יש עוד כל כך הרבה עבודה לתקן עולם ולהביא את מדינת ישראל למקום שלה - ואני מרגישה שהמקום לעשות את זה, זה בליכוד" אמרה.

עוד בוואלה!

שקד לא שללה המלצה על נתניהו לראשות הממשלה, בנט נזף בה

לכתבה המלאה
ח"כ נפתלי בנט, במהלך נאומו במליאת הכנסת 24 באוגוסט 2020. אורן בן חקון, אתר רשמי
יומיים לאחר שתקף את נתניהו. בנט/אתר רשמי, אורן בן חקון

לאחר ההודעה על התפקדותה של מועלם לליכוד, צייץ בנט: "בהצלחה שולי יקרה". גם חברתו למפלגה, ח"כ איילת שקד, כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "מאחלת בהצלחה לשולי היקרה. נפעל ביחד למען ערכים משותפים מכל מקום שבו נהיה".

מועלם נטשה את הבית היהודי יחד עם בנט ושקד כדי להקים את הימין החדש שרצה בבחירות הראשונות ב-2019, אך לא עברה לבסוף את אחוז החסימה. בנט ביצע את המהלך שכלל גם תקציב מפלגתי על בסיס הבית היהודי בזכות מועלם. מאוחר יותר, כששובצה במקום לא ריאלי, היא זעמה על כך ובשיחות עם אנשי המפלגה אמרה שהרגישה שהשתמשו בה כדי לפצל את הבית היהודי ולא מעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully