וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרית מאיר: אנשי עסקים ישראלים ינהרו באוטובוסים ובטיסות לאמירויות

1.9.2020 / 18:45

האינטרסים של האמירתים בבחירות בארה"ב, מה הסיכוי שהנורמליזציה תתפשט ברחבי המזרח התיכון, על האמת מאחורי המשוואה "שלום תמורת שלום" ועל "האסון השיווקי" של נתניהו בהסכם: הפרשנית לענייני ערבים שמרית מאיר בריאיון לפודקאסט האקטואליה "שיחת השבוע". האזינו לפרק

בווידאו: דיווח של שליח וואלה! NEWS לפני ההמראה מאבו דאבי/צילום: ברק רביד ורויטרס, עריכה: ניר חן

אנשי העסקים הישראלים "ינהרו באוטובוסים ובטיסות איתיאחד (חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות)" בעקבות חתימת הסכם הנורמליזציה בין ירושלים לאבו דאבי, אומרת הפרשנית לענייני ערבים, שמרית מאיר. לדבריה, "זה לא שלום של סיסמאות, אלא שלום שהולכים איתו למכולת". מאיר אמרה את הדברים בפודקאסט "שיחת השבוע" בהגשת הכתבת הפוליטית טל שלו.

מאיר אמרה כי השלכות ההסכם יתבטאו בתחומים רבים. "כבר עכשיו יש באזז אדיר של ישראלים ואמירתים שרוצים להתחבר למטרות עסקים והשקעות, בכל התחומים. דובאי היא מרכז אזורי של עסקים ויזמות. הישראלים ינהרו לשם", אמרה.

מאיר ניתחה את החיבוק החם שישראל קיבלה בשבועיים האחרונים מאיחוד האמירויות ואת הפוליטיקה מאחורי ההתפתחויות והאינטרסים שמחברים בין נתניהו, הנשיא טראמפ ושליט האמירויות מוחמד בן זאיד. "האמירתים מאוד רוצים שלטראמפ תהיה כהונה שנייה בנובמבר", היא אומרת. "וזה שג'ארד קושנר באמצע קמפיין הבחירות מוצא זמן לנסוע ולטייל ברחבי המזרח התיכון מראה שהם זקוקים לפוטו-אופ הזה".

שמרית מאיר. באדיבות המצולמים
"הישראלים ינהרו לדובאי". מאיר/באדיבות המצולמים

מאיר שוחחה גם על ההיעדרות של הפלסטינים מהמזרח התיכון החדש, על הסיכוי שהנורמליזציה תתרחב למדינות נוספות, על האמת מאחורי המשוואה "שלום תמורת שלום", ועל "האסון השיווקי" של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"שיחת השבוע" הוא פודקאסט האקטואליה של וואלה! NEWS. מדי פרק יתארחו בו דמויות מפתח בחברה הישראלית לשיחה על האתגרים הפוליטיים, המשפטיים והחברתיים שנמצאים על סדר היום.

הפודקאסט "שיחת השבוע" זמין באפליקציות הפודקאסטים ספוטיפיי, אפל וגוגל פודקאסט.

לפרקים הקודמים:
שיחת השבוע עם אייל ארד
שיחת השבוע עם אילנה דיין
שיחת השבוע עם אפרים הלוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully