וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל ארד: אם בנט ימקם את עצמו בין הגושים - הוא יכול לחולל מהפך פוליטי

26.8.2020 / 17:32

הדילמה האכזרית והמוצא היחיד של נתניהו, הנקודה שבה גנץ פספס את ההזדמנות להיות ראש ממשלה, מה הסיבה שישראל שבויה בתיקו פוליטי ואיך לדעתו אפשר לפתור זאת: היועץ האסטרטגי בריאיון לפודקאסט האקטואליה "שיחת השבוע". האזינו לפרק

הסיבה המרכזית שבגללה ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט בסוף לא לפזר את הכנסת וללכת לבחירות היא "העלייה המטאורית" של ימינה, כך מעריך היועץ האסטרטגי אייל ארד. לדבריו, "לנתניהו תמיד יש פחד שמישהו מהימין יחבור לשמאל נגדו, החשש שלו הוא שבנט יחזור לברית האחים עם לפיד וליברמן". ארד אמר את הדברים בפודקאסט "שיחת השבוע" בהגשת הכתבת הפוליטית טל שלו.

ארד הוסיף כי ההחלטה של נתניהו לא להכניס את ימינה לקואליציה עוד עשויה להתברר כהתפתחות דרמטית ביותר. "פעם ראשונה שיש בימין העמוק עמדה שאומרת עד כאן, ספגנו מספיק יריקות והכפשות", הוא אומר. "אם בנט יצליח להרגיל את הבוחרים שלו שנתניהו הוא לא האלטרנטיבה היחידה בימין ויעמיד את עצמו בין הגושים - מאוד יכול להיות שהוא יצליח לחולל מהפך פוליטי".

איל ארד. ברני ארדוב
"לנתניהו תמיד יש פחד שמישהו מהימין יחבור לשמאל נגדו". אייל ארד/ברני ארדוב

ארד שוחח גם על משפט נתניהו, יחסי הכוחות בינו ובין גנץ, כישלונם של הגנרלים בפוליטיקה, והצורך בשינוי שיטת הממשל.

"שיחת השבוע" הוא פודקאסט האקטואליה של וואלה! NEWS. מדי פרק יתארחו בו דמויות מפתח בחברה הישראלית לשיחה על האתגרים הפוליטיים, המשפטיים והחברתיים שנמצאים על סדר היום.

הפודקאסט "שיחת השבוע" זמין באפליקציות הפודקאסטים ספוטיפיי, אפל וגוגל פודקאסט.

לפרקים הקודמים:
שיחת השבוע עם אילנה דיין
שיחת השבוע עם אפרים הלוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully