וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנאל שריקי הוא הרב החשוד במעשים מגונים בשתי מתלוננות; מעצרו הוארך

1.9.2020 / 13:54

הרב המוכר מהדרום נחשד כי תקף מינית שתי נשים שהתלוננו נגדו באזורים שונים בארץ. בדיון בביהמ"ש הוא הכחיש את המיוחס לו. צעיר נוסף נחקר בחשד לשיבוש הליכי חקירה, ונעצר על ידי המשטרה

בווידאו: סניגורו של הרב נתנאל שריקי מתייחס לחשדות נגדו/צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרו של הרב נתנאל שריקי, החשוד בביצוע מעשה מגונה במטופל. מהדיון עולה כי נערך עימות בין הרב לשתי המתלוננות נגדו. במהלך הדיון הרב הכחיש את המיוחס לו, וטען כי המתלוננות פעלו ממניעים פסולים.

התלונות הוגשו נגד הרב באזורים שונים בארץ. אישה אחת התלוננה בתחנת משטרה במרכז, והשנייה בתחנת נתיבות. עם זאת, החקירה נפתחה בתחנת משטרה בבאר שבע, בשל היכרות הרב עם גורמי משטרה בעיר ועל מנת למנוע ניגוד עניינים.

צעיר נוסף נחקר בחשד לשיבוש הליכי חקירה, ונעצר על ידי המשטרה. גם הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט במהלך היום. מהמשטרה נמסר כי החקירה בעניינו של הרב המוכר נמשכת.

הרב נתנאל שריקי בקבלת קהל בראשון לציון, ינואר 2017. ראובן קסטרו
מעצרו הוארך, הרב שריקי/ראובן קסטרו

עו"ד סוזי עוזסיני ארניה, המייצגת את המתלוננות, בירכה על הארכת מעצר של שריקי. "הארכת מעצרו של הרב מלמדת כי בית המשפט התרשם כי קיים חשד סביר המצדיק את המשך מעצרו. אני מברכת על כך שמשטרת ישראל פועלת במלוא הרצינות וחוקרת את הפרשה בעניינו של הרב לעמקה", אמרה. "הנשים המתלוננות משתפות פעולה באופן מלא עם גורמי החקירה במטרה להוציא את האמת לאור בנוגע לאופן התנהלותו. המעשים המיוחסים לו נראים מתוך העדויות כמעשים דומים ושיטת ביצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully