וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 הרוגים וכמה פצועים מפיצוצי בלוני גז במסעדות באיחוד האמירויות

31.8.2020 / 12:48

באבו דאבי, ברחוב המוביל לנמל התעופה שבו נחתה הטיסה מישראל, נהרגו שני בני אדם מפיצוץ שגרם לנזק כבד בסניף KFC ובמסעדה נוספת. בדובאי, אדם נהרג בפיצוץ במסעדה שלפי הרשויות היה תוצאה של דליפת גז

בווידאו: פיצוץ באבו דאבי בשל דליפת גז/מתוך טוויטר, עריכה: ניר חן

שלושה בני אדם נהרגו היום (שני) ועוד כמה בני אדם נפצעו בשני פיצוצים באבו דאבי, בירת איחוד האמירויות הערביות, ובנסיכות דובאי - כך אמרו במשטרה ובכלי התקשורת המקומיים. לפי הדיווחים היה זה בשל דליפות גז.

לשכת התקשורת של הממשל באבו דאבי מסרה כי שני הרוגים היו בפיצוץ בבירה, ובעיתון "דה נשיונל", שבבעלות אבו דאבי, דווח כי הפיצוץ פגע בשתי מסעדות, אחת מהן של רשת KFC, ברחוב ראשיד בן סעיד. דובר משטרת אבו דאבי אמר כי הפיצוץ גרם לכמה פצועים קל ובינוני, וכי תושבי המבנה והאזור הסמוך פונו מבתיהם.

נזקים בסניף של רשת KFC אחרי פיצוץ, אבו דאבי, 31 באוגוסט. טוויטר, אתר רשמי
תושבי המקום פונו מבתיהם. סניף KFC באבו דאבי אחרי הפיצוץ, היום/אתר רשמי, טוויטר

בתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות ובתקשורת המקומית נראה נזק רב בשתי המסעדות, כשעשן לבן עולה מקומת הקרקע של המבנה.

הרחוב מוכר גם בשם כביש נמל התעופה, שבו ינתחו בצהריים חברי המשלחת הישראלית ויועציו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שהמריאו מנתב"ג במסגרת הטיסה הרשמית הראשונה בין ישראל לאיחוד האמירויות.

ההרוג השלישי היה בפיצוץ במסעדה בדובאי, בשעות הבוקר המוקדמות. לפי התקשורת המקומית, היה זה פיצוץ בלון גז. דובר כוח ההגנה האזרחית אמר כי הפיצוץ יצר שריפה שגרמה לנזק בקומת הקרקע של המבנה. עוד דווח כי הושגה שליטה על השריפה בתוך 33 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully