וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות - הוריד לעצמו את האוזניים כדי להיראות כמו גולגולת ומתוודה: "אני מובטל. לא רוצים להעסיק אותי"

10.10.2020 / 23:49

מכור לקעקועים ושינויים גופניים מגרמניה ביצע מעל 17 שינויים בפרצוף שלו כדי להפוך ל"מר פרצוף גולגולת", כשהשיא היה הורדת שתי האוזניים שלו. כעת הוא מספר על הקשיים שבאים עם צורת החיים הזאת. זהירות - תמונות קשות

מכור לקעקועים הוריד לעצמו את האוזניים כדי להפוך את מבנה הפנים שלו לכזה שדומה יותר לגולגולת/instagram/mr._skull_face_666

גבר שמכור לקעקועים הוציא כבר למעלה מ-6,000 יורו על שינויים גופניים קשים לעיכול, ביניהם הסרת אוזניים כדי להפוך את ראשו לדומה יותר לגולגולת. סנדרו, מפינסטרוולדה שבגרמניה הידוע ברשתות החברתיות כ"מר פרצוף גולגולת", עבר ב-13 השנים האחרונות למעלה מ-17 שינויים גופניים קיצוניים - וטוען כי הם שיפרו לו את הביטחון העצמי, על אף שהסובבים אותו נחרדים ממנו.

בן ה-39 סיפר כי ההתעניינות שלו בשינויים גופניים החלו ב-2007, כשראה מישהו בטלוויזיה עם יתדות מושתלות בראשו. מאז הוא החל לבצע השתלות של עצמים למצח שלו, לכף היד שלו וכן גם השתיל את שבב התשלום שלו מתחת לשורש כף היד כדי שיוכל לשלם עם היד. הוא פיצל את הלשון שלו - ובשנה שעברה הסיר גם את שתי האוזניים שלו, אותן הוא שומר בתוך צנצנת.

"חברים ניסו לדבר איתי על השינויים האלה, במיוחד אחרי שחתכתי את האוזניים שלי, אבל אני בן אדם שאוהב לעשות דברים בדרך שלי", הוא אמר, "אם אנשים יבהו בי, לא יהיה אכפת לי. אם מישהו יגיד לי - 'אתה בן אדם חולה וזקן', אני אענה לו: 'תודה על המחמאה"' תגובות שליליות באות והולכות, בסך הכל מה שעשיתי חיזק את הביטחון העצמי שלי וזה מה שחשוב".

מלבד כל הניתוחים, לסנדרו יש גם עשרות קעקועים ועגילים בכל הגוף. נכון לעכשיו הוא מובטל ורווק, ויודע שההופעה שלו פוגמת ביכולת שלו להשיג עבודה או בת זוג: "השינויים שלי השפיעו על החיים שלי, אבל לא אכפת לי", הוא מספר, "צריכים לקבל אותי בתור בן אדם ומעל הכל בזכות התכונות הפנימיות שלי. ההופעה שלי משפיעה מאוד על היכולת להשיג עבודה, בגלל שהרבה חברות יותר מדי שמרניות ומעדיפות ללכת עם הזרם. לא רוצים להעסיק אותי. אני חושב שלרוב דוחים אותי בראיונות עבודה בגלל המראה שלי. אני חושב שזה משפיע גם על מערכות היחסים שלי, כי המראה שלי מרתיע אנשים, אבל הרבה מאוד אנשים חושבים שזה מאוד מעניין".

כך הוא נראה לפני:

סנדרו הוריד לעצמו את האוזניים כדי להפוך את מבנה הפנים שלו לכזה שדומה יותר לגולגולת. Instagram, mr._skull_face_666, צילום מסך
סנדרו הוריד לעצמו את האוזניים כדי להפוך את מבנה הפנים שלו לכזה שדומה יותר לגולגולת/צילום מסך, Instagram, mr._skull_face_666

על אף החסרונות, סנדרו לא מתכוון לעצור כאן. הוא מתכנן כעת להוריד את הקצה של האף שלו ולקעקע את גלגלי העיניים שלו. על אף מסלול החיים הקיצוני שבחר לעצמו, הוא מזהיר אנשים מללכת באותה הדרך ומציע שיעשו זאת רק מהסיבות הנכונות. "אם אתם חושבים על זה, תעשו הרבה מחקר לפני ותחשוב טוב מאוד על הצעד הזה כי הוא מרחיק לכת", הוא אומר, "מעבר לכל, לעולם אל תעשו משהו רק כי אתם רוצים להרשים. זה צריך לבוא מהלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully