וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיסתה עצמה בקעקועים כדי להימנע מההשוואה למייגן פוקס - ועדיין מקבלת הצעות לגלם אותה בסרט פורנו

27.8.2020 / 0:02

דוגמנית כיסתה 70 אחוזים מגופה בקעקועים כדי שיפסיקו להשוות בינה לבין השחקנית מייגן פוקס. לצערה, גם אחרי ששילמה 300 אלף דולר לאמני איפור מובחרים, היא קיבלה הצעה לגלם את פוקס בסרט פורנו. היא מודה: "על אף שחוויתי אורגזמות על כיסא המקועקעים, סיימתי עם זה"

דוגמנית הקעקועים אורורה פריינטה/aurorepariente

לדוגמנית אורורה פריינטה בת ה-33 מאוויניון, דרום צרפת, יש יותר ממיליון וחצי עוקבים באינסטגרם, שם היא מציגה בתמונות מקצועיות את הקעקועים המאוד מרשימים שלה. היא קעקעה יותר מ-70 אחוזים מגופה, לאחר שנמאס לה שמשווים בינה לבין כוכבת סרטי הרובוטריקים ו"הגוף של ג'ניפר", מייגן פוקס. לפני 4 שנים, הדוגמנית ואמנית האיפור קיבלה את ההחלטה לקעקע את עצמה והמשיכה לעשות זאת במשך שנתיים - במהלכן הוציאה כ-300 אלף דולר. כל זה, לדבריה, רק כדי להיות שונה מהגברת פוקס.

פריינטה סיפרה שרצתה להיות "ייחודית" בתעשייה ואחרי שהחלה להתקעקע, התמכרה להרגשה. מעבר לכך, היא טוענת שחוותה לא פעם אורגזמות מהכאב שבקעקוע. היא קעקעה את רגליה, זרועותיה ופלג הגוף העליון שלה ועל אף שבהתחלה חשבה להסיר כמה מהקעקועים שלה, היא מודה שמהר מאוד התרגלה אליהם. היא סיפרה בבלוג שלה: "חשבתי על הסרת קעקועים בעבר, אבל עכשיו אני מרגישה חופשיה יותר איתם. התרגלתי אליהם. הייתי אצל המון אמני קעקועים מובחרים. בחרתי אותם על פי הכישרון שלהן. לקעקועים שלי אין הרבה משמעות. הם בעיקר אמנות".

זו היא

וזו מייגן פוקס - דומה?

פריינטה סיפרה גם שהיא לא ממש יודעת כמה קעקועים יש לה, מאחר שהיא רואה בכולם קשורים זה לזה כחלק מיצירת אמנות שלמה. בשנתיים האחרונות היא כבר לא מקעקעת יותר את גופה. היא כתבה: "אני לא רוצה להסתיר את כל גופי. אני חושבת שחלקים מסוימים צריכים להישאר ריקים. החלקים היחידים שאין לי בהם קעקוע הם על הצוואר, הישבן והחזה שלי. אני רוצה שיהיה לי גוף יפה יותר, אבל אני לא רוצה להסתיר אותו לגמרי".

הדוגמנית גם דיברה בחופשיות על האורגזמות שחוותה מכאב הקעקוע: "חוויתי מספר אורגזמות בכיסא תוך כדי הסבל מכאב הקעקוע. זו תחושה בלתי מוסברת. מעולם לא הרגשתי את זה עם בן זוג. שמעתי סיפורים שניתן לקבל אורגזמה במהלך סשן, אבל לא האמנתי לזה עד שחוויתי את זה. התחושה בהחלט הייתה מהנה, לא אכחיש, אבל הפסקתי עם הקעקועים בינתיים".

על אף שהמטרה שלה הייתה להבדיל עצמה ממייגן פוקס, היא סיפרה שרק החודש היא דחתה הצעה של לא פחות ממיליון דולר לגלם את פוקס בסרט פורנו. היא סיפרה: " אני מאוכזבת, כי עשיתי את הקעקועים כדי להיות שונה ממנה, אבל אנשים עדיין משווים אותי למייגן פוקס. אתמול קיבלתי הצעה של מיליון דולר לגלם את השחקנית בסרט למבוגרים בלבד, אך ברור שסירבתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully