וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מסתתר על מאדים? תאוריות הקונספירציה המופרכות ביותר

19.11.2020 / 0:05

צבא של חייזרים, בקבוקי בירה ראשים של פילוסופים יוונים וקברים של מלכים מצריים - תמונות שפרסמה נאס"א מכוכב הלכת מאדים גרמו במהלך השנים ללא מעט תאוריות קונספירציה לצוץ לגבי מה מתרחש על הכוכב האדום

הדמיה: כך נראה מאדים במבט מן האוויר/כתב העת נייצ'ר

חובבי תאוריות קונספירציה בוחנים ללא הפסקה תמונות שמגיעות ממאדים בחיפוש אחר חפצים שלא קשורים למקום. בעוד שלמרבית התמונות ניתן למצוא בקלות הסבר אחר, ישנן מספר תמונות מסתוריות שמעולם לא סופק להן הסבר על ידי נאס"א - מה שגורם לאותם חובבי תיאוריות קונספירציה לחגיגה.

החל מבקבוקי בירה, ועד לפסלים של חייזרים, הנה כמה מהממצאים המוזרים ביותר שדווחו והופיעו ברשתות על ידי משתמשים חדי עין וטיפה אובססיבים בשנים האחורנות.

חייל חייזרי?

חייזר חייל כביכול על מאדים. YouTube / Paranormal Crucible, צילום מסך
חייל? חייזר?/צילום מסך, YouTube / Paranormal Crucible

עוד ב-2017, ציידי חייזרים טענו שהם מצאו ראיות להמצאותו של חייל "עתיק" שהוקפא על הכוכב האדום. בתמונות נראה מעין ייצור בדמות אדם לובש חליפת חלל ומחזיק נשק. התיאור של הסרטון שהופיע לאחר מכן ביוטיוב טען: "האובייקט המעניין שהבחנתי בו כשעברתי על הארכיון של נאס"א. האובייקט הספציפי הזה נראה מלאכותי ולא טבעי ולדעתי מדובר בפסל ישן. הדבר היחיד שמוזר כאן בעיניי שהוא נראה כמו חייזר אפור". אחד ההסברים היותר הגיוניים טוען שפשוט מדובר בערימה של אבנים שהסתדרו בצורה מעניינת.

עוד בוואלה!

"פיצוץ ענק נצפה במאדים" - האם נאס"א מסתירה מאיתנו משהו?

לכתבה המלאה

סוקרטס על המאדים?

סוקרטס כביכול על מאדים. UFOSightingsDaily, צילום מסך
אפילו סוקרטס הגיע למאדים/צילום מסך, UFOSightingsDaily

הוא אחד מהוגי הדעות הגדולים בהיסטוריה, אבל הפילוסוף היווני סוקרטס כנראה גם טייל בחלל לפי התאוריה המטורללת הזאת. הפסל בדמותו זוהה על ידי סקוט וורינג, שמפעיל את האתר UFOSightingsDaily. סקוט מצא את הפרצוף במאדים בתמונה שנלקחה על ידי נאס"א לפני 15 שנים. "זה סוקרטס, הפילוסוף היווני והמורה. כל פרט בפנים שלו מתאים בדיוק. האם סוקרטס היה במאדים? אולי. זה מסביר חלק מהתאוריות שבעזרתן ניסה לשלוט בעולם".

זה ארון קבורה מצרי?

ארון קבורה מצרי על מאדים. ET Data Base, צילום מסך
אם לא ידעתם כנראה שהמקור של המצרים הוא גם מהמאדים/צילום מסך, ET Data Base

תאוריה נוספת של וורינג גורסת שהוא ראה סימן של ארון קבורה עתיק בכוכב האדום באוגוסט בשנה שעברה. לטענתו זה מוכיח שהמצרים העתיקים הגיעו ממאדים. "יש לי גילוי שיעניין את הארכיאולוגים", הוא סיפר בעמוד היוטיוב שלו, "זו מערה עתיקה של המצרים בהרים במאדים. האם המצרים העתיקים הם ממאדים? והאם לאחר מכן הגיעו למצרים? מדינה שדומה מאוד למאדים מבחינת תנאי האקלים, שום מקום אחר בעולם לא דומה למאדים".

בירה במאדים?

בקבוק בירה על מאדים. צילום מסך, צילום מסך
בקבוקי בירה פזורים. הגיוני/צילום מסך, צילום מסך

נראה כי תושבי המאדים פותחים בקבוקי בירה כשאנחנו לא רואים. כך לפחות טוענים חובבי הקונספירציות שמשוכנעים שיש להם הוכחות לבקבוק ירוק של בירה בתמונה של הכוכב האדום מ-2007. תומאס מילר, שהתגלה לאחר מכן כאותו צייד ללא שם, הודה לאחר מכן שהוא לא בטוח שזה בקבוק בירה. אבל תודו שאם יום אחד תדעו שהאסטרונאוטים יכולים לשתף בקבוק בירה עם ET, תצחקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully