וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה בעלי תפקידים בעיריית אילת חשודים בקבלת שוחד והפרת אמונים

17.8.2020 / 22:37

המשטרה עיכבה לחקירה את בעלי התפקידים בעיר בחשד לעבירות של שוחד מרמה והפרת אמונים בתום חקירה סמויה. שלושה מהם נעצרו והיתר שוחרר בתנאים מגבילים

הודעת עיריית אילת לשמור על הנחיות הקורונה בחוף/צילום: עיריית אילת

המשטרה עיכבה לחקירה שישה בעלי תפקידים בעיריית אילת בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. הפרשה שהחלה כחקירה סמויה הותרה היום (שני) לפרסום.

שלושה מחשודים נעצרו בתום חקירתם ושלושה שוחררו בתנאים מגבילים. מהמשטרה נמסר כי העצורים יובאו מחר לבית משפט השלום בבאר שבע לדיון בהארכת מעצרם.

החקירה הסמויה נגד אותם בעלי תפקידים, ארכה כמה חודשים, במהלכם נאספו ראיות נגד החשודים. החקירה העלתה חשד לקבלת שוחד על ידם, שאותו קיבלו במסגרת תפקידם.

תחנת משטרת באר שבע. ינואר 2014. רומן ואינר, מערכת וואלה! NEWS
שלושה חשודים נעצרו. משטרת באר שבע/מערכת וואלה! NEWS, רומן ואינר

ההודעה על פרשת שחיתות זו בשלטון המקומי באה ברקע החלטת המשטרה היום להעמיד לדין את ראש עיריית קריית מוצקין חיים צורי, בחשד לשורה של עבירות שחיתות בשתי פרשות. לפי הודעת המשטרה, התגבשה תשתית ראייתית נגד צורי ומעורבים נוספים בגין עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה וכן עבירות הנוגעות להגנת הפרטיות.

בחקירה נחשף כי במשך כמה שנים נעשה שימוש במאגר המידע, המנוהל בעירייה, הכולל את פרטיהם של תושבי העיר, במטרה לקדם את צרכיו הפוליטיים של צורי במערכות הבחירות. כמו כן עלה החשד שנעשה שימוש בכספי ציבור לשדרג את המאגר לצרכיו. בנוסף, נאסף מידע אודות העמדות הפוליטיות של תושבי העיר.

עוד בוואלה!

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ראש עיריית קריית מוצקין על עבירת שוחד

לכתבה המלאה

פרשה נוספת שנחשפה בחקירה נגד ראש העירייה צורי עסקה בעבירות מתחום טוהר המידות ושחיתות ציבורית. עלה חשד שטרם מועד בחירות 2018 לראשות העיר, פנה צורי באמצעות גורם אחר לפעיל בקמפיין הבחירות של יריבו - ובתמורה לטובות הנאה שוות כסף קיבל לידיו מידע פוליטי בעל ערך רב על אודותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully