וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג תנ"כי טוען כי ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות מופיע בתנ"ך כסימן לפרוץ מלחמת גוג ומגוג

18.8.2020 / 0:03

חובבי תיאוריות קונספירציה מאמינים כי כינון הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות מופיע בתנ"ך ומתקשר ישירות לנבואה המקראית על מלחמת גוג ומגוג. האם זה באמת תחילתו של הסוף?

בווידאו: נתניהו מתייחס להסכם ההיסטורי עם איחוד האמירויות/לע"מ

פריצת הדרך המדינית בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות היא אמנם לא הסכם שלום, שכן בין המדינות מעולם לא שרר מצב מלחמה, אלא על נירמול ושדרוג של ממש ביחסי ישראל עם מדינה חשובה במזרח התיכון ורבים רואים בזה הסכם היסטורי שיועיל רבות למדינת ישראל, אולם מומחי מקרא בכותבים בבלוג תנ"כי טוענים שהסכם השלום הזה הוא לא פחות מאות לקיומה של נבואה מקראית הרסנית של מלחמת גוג ומגוג - מלחמה שצפויה להתרחש באחרית הימים בה רבות מאומות העולם ילחמו בעם ישראל.

על פי הבלוג "נבואות התנ"ך - ציוני דרך של כל הזמנים", הסכם השלום מתקשר למלחמת גוג ומגוג. ישנן מגוון פרשנויות אודות זהותם של גוג ומגוג. על פי הפרשנות הרווחת, גוג הוא נשיא ארץ מגוג שיקבץ הרבה עמים וממלכות להצטרף אליו למלחמה בישראל, כשמגוג היא אומה עתיקה שתיקח חלק בקואלציה שיגבש גוג. כמה פרשנים נוצרים קישרו בין דמותו של גוג לאנטיכריסט, האדם המייצג את הרוע המוחלט שיגיע רגע לפני אחרית הימים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ויורש העצר של איחוד האמירויות מוחמד בן זיאד. -, אתר רשמי
ראש הממשלה, בנימין נתניהו ויורש העצר של איחוד האמירויות מוחמד בן זיאד בהסכם שלום היסטורי/אתר רשמי, -

על פי הבלוג, ניתן לקשר בין הסכם השלום עם איחוד האמירויות לגוג ומגוג דרך ספר יחזקאל, פרק לח'. בבלוג נכתב: "על פי חלק מהפרשנויות על יחזקאל, פרק לח', מיקומם של שבא העתיקה ודדן נמצא בחצי האי ערב. איחוד האמירויות הערביות של ימינו, שזה עתה חתמה על הסכם עם ישראל, ממוקמת בחצי האי ערב. יכול להיות שיחזקאל התייחס למיקום ולעמים הנוכחיים של ימינו כשהוא עשה את נבואתו לפני מאות שנים?". ביחזקאל לח', פסוקים 13-14 נכתב: "שְׁבָא וּדְדָן וְסֹחֲרֵי תַרְשִׁישׁ וְכָל־כְּפִרֶיהָ יֹאמְרוּ לְךָ, הֲלִשְׁלֹל שָׁלָל אַתָּה בָא, הֲלָבֹז בַּז הִקְהַלְתָּ קְהָלֶךָ; לָשֵׂאת כֶּסֶף וְזָהָב, לָקַחַת מִקְנֶה וְקִנְיָן, לִשְׁלֹל שָׁלָל גָּדוֹל׃ לָכֵן הִנָּבֵא בֶן־אָדָם, וְאָמַרְתָּ לְגוֹג, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה; הֲלוֹא בַּיּוֹם הַהוּא, בְּשֶׁבֶת עַמִּי יִשְׂרָאֵל לָבֶטַח תֵּדָע".

בנוסף, הבלוג מציין כי ייתכן שהנביא דניאל הזכיר הסכם שלום גדול יותר במזרח התיכון. בספר דניאל, פרק ט', פסוק 27 נכתב: "הִגְבִּיר בְּרִית לָרַבִּים, שָׁבוּעַ אֶחָד; וַחֲצִי הַשָּׁבוּעַ יַשְׁבִּית זֶבַח וּמִנְחָה, וְעַל כְּנַף שִׁקּוּצִים מְשֹׁמֵם, וְעַד-כָּלָה וְנֶחֱרָצָה, תִּתַּךְ עַל-שֹׁמֵם". בבלוג נכתב: "באותה העת שמדינות מאשרות את הסכמי השלום עם ישראל, המדינות האחרות שהוזכרו על ידי הנביא יחזקאל מחזקות את שנאתן המתמשכת למדינת היהודים. גם טורקיה וגם איראן מצהירות כי הסכם השלום עם ישראל היא 'הסיוט הגרוע ביותר' ו'פגיון בגבם של הפלסטינים'. נראה כי בריתות הנבואה של יחזקאל (גוג ומגוג) מתלכדות במהירות. מידע זה קריטי מכיוון שהוא מצביע על כך שקטעי הפאזל ממשיכים להתחבר בפסיפס של אירועי קץ הימים. אלוהים פועל בזמן שתכניותיו לעתיד מתחילות להתחבר".

מפגינים שורפים את דגלי ישראל מחוץ לשגרירות איחוד האמירויות הערביות במחאה על הסכם עם ישראל, טהראן, איראן, 15 באוגוסט 2020. רויטרס
"הנורמליזציה היא בגידה". מפגינים שורפים דגלי ישראל מחוץ לשגרירות האמירויות בטהראן . האם אנחנו בדרך למלחמת גוג ומגוג?/רויטרס

על פי מומחה התנ"ך מאוניברסיטת אנדרוס, ז'ירי מוסקלה, התנ"ך רואה בגוג ומגוג אויבי ישראל שיפגעו במדינה במועד עתידי. ההתקפה תגיע ברגע שיגובשו גבולות המדינה ויהיה שלום בכל הארץ. מומחה התנ"ך כתב בכתב העת של האגודה התיאולוגית אדוונטיסטית בשנת 2007: "גוג ומגוג הם אויבים עתידיים והם יתקפו רק לאחר שישראל תחיה בבטחה בארצם, כאשר הם יהיו בשלום עם שכניהם ותחת שום איום גלוי לעין".

עם זאת, החוקרים ממליצים להירגע. אם הנבואה התנ"כית אכן תתגשם, על אף שהמלחמה תהיה עקובה מדם - תהיה זו מדינת ישראל שתביס את אויביה ותוכיח לכל אומות העולם את כוחו של אלוהים. בנוסף, אין שום ראיות קונקרטיות לגיבוי הטענות שסוף העולם מתקרב, כשהתנ"ך עצמו קובע שאיש אינו יכול לדעת מתי תגיע אחרית הימים, מלבד אלוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully