וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ירי מחוץ לבית הלבן: השירות החשאי פינה את טראמפ בזמן תדרוך

עודכן לאחרונה: 11.8.2020 / 10:55

הנשיא לווה על ידי סוכנים דקות לאחר תחילת הצהרתו, בעקבות ירי באדם חשוד שהתרחש במרחק כמה רחובות מהמתחם. הבית הלבן נכנס לעוצר ומניעיו של החשוד, שנורה על ידי כוחות הביטחון ונפצע קשה, עדיין לא ידועים. "הכול תחת שליטה", אמר טראמפ

בווידאו: טראמפ פונה בדחיפות ממסיבת עיתונאים בשל ירי מחוץ לבית הלבן/רויטרס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פונה הלילה (שלישי) ממסיבת עיתונאים בבית הלבן על ידי סוכני השירות החשאי, בשל ירי שהתרחש בסמוך לבית הלבן. בעקבות התקרית הבית הלבן נכנס לעוצר והנשיא הובא לחדר הסגלגל.

טראמפ חזר לאחר כמה דקות, דיווח כי היה ירי מחוץ לבית הלבן, ושהכול בשליטה. "אכן היה אירוע ירי ואדם נלקח לבית החולים", אישר. כמו כן, הוא הבהיר כי הירי בוצע על ידי כוחות הביטחון, והוסיף כי הוא מאמין שהאדם שנורה היה חמוש. "החשוד הוא זה שנורה", אמר.

גם שר האוצר סטיבן מנוצ'ין ומנכ"ל משרד הניהול והתקציב של ארצות הברית ראסל ווט הוצאו מהחדר, והדלתות ננעלו.

בשירות החשאי הדגישו כי לא הייתה חדירה לשטח הבית הלבן במהלך התקרית, וכי אף אחד שהיה תחת הגנתם לא היה בסכנה בשום שלב שהוא.

הנשיא דונלד טראמפ מלווה החוצה ממסיבת עיתונאים בבית הלבן בוושינגטון, ארצות הברית, 11 באוגוסט. רויטרס
טראמפ מלווה מחוץ למסיבת העיתונאים, הלילה/רויטרס

לפי שני גורמים המעורים בפרטי המקרה, הירי התבצע במרחק של כמה רחובות מהבית הלבן. כוחות הביטחון עדיין מנסים להבין מה היה המניע של החשוד. הוא פונה לבית חולים מקומי כשהוא פצוע באורח קשה עד אנוש, והרשויות בודקות אם יש לו עבר של בעיות נפשיות.

טראמפ, ששדיבר במסיבת העיתונאים על שוק המניות, שיבח את עבודתם של אנשי השירות החשאי בשמירה על ביטחונו. כשנשאל אם הוא מודאג מהתקרית, ענה: "לא יודע, אני נראה מוטרד?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully