וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה - עדכון יומי: 884 אובחנו ביממה האחרונה, ירידה במספר הבדיקות

משרד הבריאות עדכן כי סך הנדבקים בישראל עלה ל-83,540, בהם 843 מאושפזים בבתי החולים ומתוכם 118 מונשמים. מספר החולים הפעילים הוא על 23,998 בני אדם, ומניין המתים עלה ל-606

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי 884 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-83,540. אתמול התקבלו תוצאות עבור 12,151 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 9.8%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים הוא 23,998. בבתי החולים מאושפזים 843 חולים, מתוכם 118 מונשמים ו-397 חולים קשה. נכון להיום מתו 606 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל.

אתמול אובחנו 763 בני אדם בקורונה. מספר הבדיקות היה 8,587, מתוכן 9.4% חיוביות לנגיף.

בדיקות קורונה במעבדות קופת חולים לאומית באור יהודה 13 ביולי 2020. ראובן קסטרו
ירידה במספר הבדיקות/ראובן קסטרו

אתמול אישר קבינט הקורונה שורה של צעדים כחלק מהמאמצים לבלום את התפשטות הנגיף. בין השאר, השרים החליטו להגביל את מספר הנוסעים ברכב לשניים בנוסף לנהג, לא כולל משפחות גרעיניות, וכן הגבלת פעילות במקומות העבודה - עד עשרה אנשים בחלל סגור ועד 20 איש במרחב פתוח.

בנוסף אישרו השרים מתן סמכות לרופא מחוזי של משרד הבריאות להורות על סגירת מקום עבודה במגזר הפרטי לשלושה ימים, במקרה שהתגלה בו נשא קורונה. ההגבלות ייכנסו לתוקף מחר, בכפוף לאישור הכנסת.

במקביל, שר החינוך יואב גלנט הציג בישיבת ועדת החינוך של הכנסת את מתווה החזרה ללימודים בתחילת החודש הבא. הוא הדגיש כי למרות הקשיים הרבים, שנת הלימודים תיפתח במועדה ב-1 בספטמבר.

עוד בוואלה!

הגבלות הקורונה החדשות: מספר הנוסעים ברכב יוגבל, הנוכחות בעבודה תצומצם

לכתבה המלאה
שר החינוך, יואב גלנט במהלך מסע"ת בנושא פתיחת שנת הלימודים בבניין משרד החינוך בתל אביב 6 באוגוסט 2020. אבשלום ששוני/פלאש90, פלאש 90
שנת הלימודים תיפתח במועד. גלנט/פלאש 90, אבשלום ששוני/פלאש90

החינוך וההשכלה בשנה הזאת לא מושלמים ולא זהים למה שהיינו רוצים לעשות בשנה רגילה", אמר. "מצד שני אנחנו מחויבים לכל הילדים, יהודים וערבים, מכל רחבי הציבור וכל הארץ. כל יום שבו מערכת החינוך מושבתת עולה למשק הישראלי 320 מיליון שקלים, שני מיליארד שקלים בשבוע. כל השקעה בעניין הזה חיונית, אי אפשר לקיים את המשק הלאומי כשהשכבות הצעירות אינן לומדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully