וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרור בלונים המחובר לחפץ חשוד אותר במועצה האזורית אשכול

עודכן לאחרונה: 8.8.2020 / 11:09

זר הבלונים החשוד אותר בשטח חקלאי במועצה האזורית, וחבלני משטרה פועלים לנטרלו. שעות לפני כן נשמע קול נפץ בנתיבות, ככל הנראה מחומר שחובר לבלונים והתפוצץ. זה היום השלישי ברצף בו בלוני תבערה שמופרחים מרצועת עזה נוחתים בשטח ישראל

בווידאיו: שריפה במועצה האזורית שער הנגב, חשד שנגרמה כתוצאה מבלוני תבערה/מערכת וואלה! NEWS

חפץ החשוד כמטען שחובר לזר בלונים אותר היום (שבת) בשטח חקלאי באזור המועצה האזורית אשכול. חבלני משטרה במקום פועלים לנטרולו. זהו היום השלישי ברצף בו בלוני תבערה שמופרחים מרצועת עזה נוחתים בשטח ישראל.

כמה שעות לפני כן נשמע קול נפץ בנתיבות, ובבדיקה חבלנית נמצא כי הוא נגרם מחומר נפיץ שהגיע על פי החשד באמצעות בלון והתפוצץ. המשטרה אספה ממצאים ופתחה בחקירה.


מקרים אלו מצטרפים לשורה של אירועים ביטחוניים באזור עוטף עזה מהשבוע האחרון, במסגרתם רקטה נורתה משטח הרצועה לכיוון שדרות, וכן ארבעה מקרים נוספים של שריפות שפרצו בעקבות שיגור בלוני תבערה מהרצועה.

בלוני תבערה במועצה האזורית אשכול, 8 אוגוסט 2020. צ, צילום מסך
זר הבלונים החשוד באשכול, הבוקר/צילום מסך, צ

אמש פרצה שריפת קוצים במועצה האזורית שער הנגב, וצוותי כיבוי מתחנות אשקלון וקריית גת פעלו לכיבויה, בסיוע יחידות מתנדבים מנחל עוז וכפר עזה יחד עם קק"ל.

יממה קודם לכן בלוני תבערה הציתו שלוש שריפות בשטחים פתוחים במועצות האזוריות אשכול וחוף אשקלון. בתגובה, מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו בשעות הלילה תשתית תת-קרקעית של חמאס בצפון רצועת עזה.

שריפות במועצה האזורית אשכול. 13 ביוני 2020. ללא, אתר רשמי
שריפות במועצה האזורית אשכול/אתר רשמי, ללא

שר הביטחון, בני גנץ, כתב בחשבון הטוויטר שלו לאחר אותה תקיפה כי "מדינת ישראל לא תקבל שום הפרת ריבונות ופגיעה בתושבי הדרום. בעזה צריכים להבין שאין פתרון אחר - רק החזרת הבנים הביתה ושקט יביאו לצמיחה כלכלית ברצועה". הוא הוסיף כי "אם ארגוני הטרור עוד לא הבינו: מי שיעמיד את ישראל במבחן - יפגע קשות".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully