וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תיעוד ההתעללות: 4 נערים הואשמו בתקיפת בן 14 ברחובות

6.8.2020 / 9:55

חקירת האירוע החלה לאחר שתיעוד התקיפה הופץ ברשתות החברתיות. הארבעה, בני 15-14, הואשמו שארבו לנער, תקפו אותו כדי לגנוב ממנו את רכושו תוך איום לפגוע בו אם יספר על המקרה

בווידאו: סרטון מזעזע מרחובות: ילדים תוקפים באלימות קשה ילד אחר/באדיבות מקור אמין

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום לנוער בראשון לציון כתב אישום נגד ארבעה נערים מרחובות, בגין תקיפה של בן 14, במטרה לגנוב ממנו רכוש, תוך איומים לפגוע בו אם יתלונן על כך למשטרה. החקירה בנושא נפתחה לאחר שתיעוד המקרה הופץ ברשתות החברתיות, ובו נראים הנאשמים, בני 15-14, נוקטים באלימות קשה כלפי הנער.

על פי כתב האישום, למקרה קדמה תקיפה קודמת מצד אחד הנאשמים במהלך חודש יולי. באותו מקרה, הנאשם תקף באגרופיו, בעט בירכו וסטר לנער, תוך איום לפגוע בו אם יספר על שעולל לו.

ילדים תוקפים באלימות קשה ילד אחר. -, אתר רשמי
הנערים בעטו ודרכו. מתוך תיעוד תקיפת הנער ברחובות/אתר רשמי, -

לאחר מכן, על פי כתב האישום, במועד שאינו ידוע במדויק, חברו שאר הנאשמים כדי לתקוף את הנער. לשם כך, אחד מהם התבקש ליצור קשר עם הנער כדי ללוותו למקום מסוים, בזמן שהשאר הסתתרו באזור. עם הגעתו למקום, אחד הנאשמים בעט בו ברגלו והוא נפל לקרקע. בשלב זה, שאר הנאשמים יצאו ממקום המסתור, קפצו עליו ובעטו בו בעודו שוכב וזועק מכאבים.

בהמשך, הנאשם שהוביל את הנער למקום המסתור, דרש ממנו לרוקן את כיסיו תוך שהוא אוחז בראשו. בשל החשש מפני תוקפו, רוקן המתלונן את כיסיו והוציא את תכולתם שכללה מצית ואוזניות אלחוטיות - והנאשם לקח אותם ממנו. לאורך כל ההתרחשות, אחד הנאשמים תיעד את האירוע כשהוא נשמע אומר "זה מה שקורה למי שמתעסק...". בתום המקרה, כך על פי כתב האישום, איימו הנאשמים על הנער שאם יספר על שעבר - ידקרו אותו.

עם חשיפת האירוע ברשתות החברתיות, במשטרה הודיעו על פתיחה בחקירה. "אנו רואים בחומרה אלימות ומעשי בריונות באשר הם", מסרו אז. האירוע עורר סערה ברחובות, וראש העיר רחמים מלול גינה את התקרית האלימה. "בסרטון מופיעה אלימות קשה ביותר. זו אינה דרכנו, והמקרה הזה הפוך מהערכים שאנו פועלים להטמיע בקרב בני הנוער בעיר", מסר. "נפעל בכל דרך על מנת לאתר במי המדובר, - ולהביא למיגור אירועים של אלימות בקרב בני נוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully