וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בנער ברחובות: המשטרה עצרה חמישה נערים בחשד למעורבות

3.8.2020 / 14:56

חמישה בני נוער בגילאים 16-14 נעצרו בחשד שהיכו והתעללו בנער אחר בעיר ותעידו זאת. בסרטון נראים החמישה נערים דוחפים, בועטים בראשו ודורכים על פניו של הנער

בווידאו: סרטון מזעזע מרחובות: ילדים תוקפים באלימות קשה ילד אחר/באדיבות מקור אמין

חמישה נערים, בני 16-14, נעצרו היום (שני) בחשד שהיכר נער אחר ותיעדו זאת. החמישה נעצרו לאחר שאתמול פורסם תיעוד ובו נראית חבורת נערים מתעללת ומכה נער אחר ברחובות. אמש נעצר אחד הנערים, בן 15, בחשד למעורבות באירוע והיום הוארך מעצרו בשלושה ימים.

המעצרים האלו מגיעים בעקבות תיעוד שהופץ ביום רביעי האחרון ברשתות החברתיות, שבו נראים לפחות ארבעה נערים דוחפים, בועטים בראשו ודורכים על פניו של הנער. פרטי התקרית טרם התבררו ונבדק חשד שמדובר בסחיטה כספית.

ילדים תוקפים באלימות קשה ילד אחר. -, אתר רשמי
נבדק חשד לסחיטה כספית אלימה. מתוך תיעוד תקיפת הנער ברחובות/אתר רשמי, -

הנער שהותקף סיפר לקרוביו כי הוא אינו מעוניין להגיש תלונה מחשש שהתוקפים ינקמו בו. מכרה של הנער שיתפה את הסרטון ברשתות החברתיות, וכתבה כי "הסרטון צולם ביום רביעי שעבר. אני מקווה שהוא יגיע אל מערכת האכיפה שתחקור את המקרה לפני שיהיה מאוחר מדי. יכול להיות שזה בגלל הקורונה ויכול להיות שאלה סתם פרחחים, אבל המשטרה חייבת לעשות משהו במהירות האפשרית - החבורה הזאת מסוכנת לכל ילדי העיר".

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, גינה את התקרית האלימה. "בסרטון מופיעה אלימות קשה ביותר. זו אינה דרכנו, והמקרה הזה הפוך מהערכים שאנו פועלים להטמיע בקרב בני הנוער בעיר", מסר. "נפעל בכל דרך על מנת לאתר במי המדובר, - ולהביא למיגור אירועים של אלימות בקרב בני נוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully