וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין בכלא צלמון: קצין בכיר בשב"ס נחקר באזהרה

5.8.2020 / 21:30

הקצין ממפקדת המחוז הצפוני נחקר ביחידה הארצית לחקירות סוהרים בחשד למעורבות בפרשה, בה על פי החשד סוהרת קיבלה כסף מאסירים שעמם קיימה יחסי מין. בפרשה שנחשפה בוואלה! NEWS המשטרה בודקת נגד הסוהרת חשדות של קבלת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע והפרת אמונים

בווידאו: להב 433 תפתח בחקירה נגד הסוהרת שננעלה בתא עם 2 אסירים בכלא צלמון/צלמי וואלה! NEWS

קצין בכיר ממפקדת המחוז הצפוני נחקר היום (רביעי) באזהרה בחשד למעורבות בפרשת המין והסוהרת בכלא צלמון. במסגרת הפרשה, שנחשפה לראשונה בוואלה! NEWS, הסוהרת קיבלה לכאורה כסף מאסירים שעמם קיימה יחסי מין והעניקה להם הטבות שונות. הקצין נחקר ביחידה הארצית לחקירת סוהרים במשך כשלוש שעות.

הקצין הבכיר שנחקר היום נמנה בין שורה של חשודים בכירים נוספים בכלא צלמון ובמחוז הצפון בקיום יחסי מין אסורים עם הסוהרת. גורם המעורה בפרטי הפרשה סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי קצין המודיעין בכלא קיים גם הוא יחסי מין עם הסוהרת, תושבת הצפון בת 29, בכמה הזדמנויות שונות - ובתמורה העניק לכאורה ולבקשתה הטבות לשני האחים האסירים.

ביום שישי האחרון הסוהרת החשודה נחקרה באזהרה בלהב 433 במשך כמה שעות ושוחררה למעצר בית של חמישה ימים בתנאים מגבילים. המשטרה בודקת חשדות של קבלת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע והפרת אמונים נגד הסוהרת.

הסוהרת שנחשדת שקיימה יחסי מין עם אסירים וסגל בכיר. ללא, עיבוד תמונה
קצין נוסף נחקר בפרשה. הסוהרת החשודה/עיבוד תמונה, ללא

לפי גורמים בכירים בשב"ס, ייתכן ואחת ההטבות שהוענקו לאחים היא שהות משותפת של שניהם באותו תא. מעבר לכך, לשני האסירים היה את מספר הטלפון של הסוהרת, והם נהגו להתקשר אליה מהטלפון הציבורי בכלא כשלא הייתה במשמרת.

הקצין הבודק שמונה על ידי שב"ס, הודיע כי במהלך הבדיקה עלו חשדות לעבירות פליליות מצדה, ועל כן הנושא הועבר לחקירת המחלקה חקירות סוהרים בלהב 433.

עוד בוואלה!

פרשת המין בכלא צלמון: הסוהרת נחקרה באזהרה במשך שעות בלהב 433

לכתבה המלאה

בשיחה עם כתב חדשות 12, גיא פלג, אמרה הסוהרת כי היא מכחישה כל קשר לפרשה וטענה שלא הציגו בפניה שום הוכחות.

בסוף השבוע נרשמו חילופי דברים קשים בין ראש אג"מ בשב"ס מוני ביטן שלא ידע על האירוע, לבין שרון שואן מפקד מחוז צפון בשירות. בכיר המעורה בפרטים סיפר כי כמה מהחשודים בפרשה "החלו כבר לתאם עדויות ולשבש את חקירה המשטרה". לטענתו, "זה התחיל כבר ביום שני כשנחשפה הפרשה בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully