וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטיף נוצרי טוען כי מה שקורה בין לבנון לישראל זה סימן מקראי נוסף לסוף העולם

10.8.2020 / 0:04

האוונגליסט הנוצרי פול בגלי שכבר דיבר רבות על הסימנים המקראיים המרמזים לדעתו על סופה הקרב ובא של האנושות, טוען כי הסכסוך הגובר בגבול ישראל-לבנון מצוין גם הוא במקרא ולמעשה מסמן את הקרב האפוקליפטי בין אלוהים ללוציפר - ואת זה הוא אמר עוד לפני הפיצוץ בביירות

בווידאו: חילופי אש בגזרת הר דב/צילום: רויטרס

האוונגליסט הנוצרי פול בגלי דיבר רבות על הציטוטים המקראיים המסמלים את קיצו של העולם, אולם כעת אמונתו רק מתחזקת לאחר שנחשף לחדשות על המתיחות הגוברת בגבול ישראל-לבנון בימים האחרונים - עוד לפני הפיצוץ בנמל ביירות. לדבריו, המתיחות בצפון מתוארת בתנ"ך ומסמלת על הקרב האפוקליפטי בין אלוהים ללוציפר.

מטיף יום הדין, שיש לו יותר מ-335 אלף מנויים ביוטיוב, מאמין שישראל היא הארץ הקדושה בעולם וכי המתיחות האחרונה בצפון מתווספת להתפרצות נגיף הקורונה וליקויי החמה והירח ברשימת הסימנים המעידים על האפוקליפסה הקרובה.

חייל עומד בסמוך למערכת כיפת ברזיל בסמוך לגבול עם לבנון, 27 ביולי 2020. רויטרס
חייל וסוללת כיפת ברזל בגבול לבנון/רויטרס

במהלך אירוע תקיפה שאירע בשבוע שעבר, צה"ל סיכל ניסיון חדירה של חוליית מחבלים לשטח ישראל באזור הר דב ופתח לעברה באש. התושבים המתגוררים בסמוך לגבול התבקשו להסתגר בבתיהם על רקע המתיחות והחשש לאירועים ביטחוניים בגבול. בגלי פירט מדוע הוא מאמין שאירועים אלו משמעותיים יותר משנדמה לנו: "התנ"ך אמר לנו שישראל עומדת להימצא תחת מתקפה, ללא עוררין". הוא ציטט פסוקים מזכריה פרק יא', המכיל אזכורים לאש שתכה בלבנון. בפסוק א' נכתב: "פתח לבנון דלתיך, ותאכל אש בארזיך". בפסוק ו' נכתב: "כי לא אחמול עוד על ישבי הארץ נאם ה', והנה אנכי ממציא את האדם, איש ביד רעהו וביד מלכו, וכתתו את הארץ, ולא אציל מידם".

בגלי טוען שזה פרק מדהים שמשום מה מתעלמים ממנו. על אף שלא הוכח עדיין שהמחבלים פעלו מטעם חיזבאללה, הוא טוען כי התנ"ך ניבא שחיזבאללה תשתלט על לבנון ותביא לנפילתם בעקבות העימות בגבול ישראל. "הם מכינים את עצמם לטבח, למתקפה עליהם, כי הם פתחו דלת שהם לא היו צריכים לפתוח", הוא הוסיף.

חיילי צה"ל בגבול לבנון, 28 ביולי 2020. AP
"נגיב בכוח על כל תקיפת חיזבאללה". חיילי צה"ל בגבול לבנון, בשבוע שעבר/AP

בגלי ציטט פסוקים נוספים מהמקרא המדברים על אלוהים שנדר להגן על עם ישראל ולהשמיד כל עם שיבוא כנגדו. הוא ממשיך ומתאר את ישראל כ"מקום הקדוש ביותר בכדור הארץ", בו גם נערך קרב רוחני בין טוב לרע שלדעתו רק הולך ומתחמם ועלול להביא לאירועים אפוקליפטיים. "זה לא באמת עלינו, זה על אלוהים ולוציפר", הוא אמר.

כפי שציינו, בגלי הזכיר גם את התפרצות נגיף הקורונה ומקלחת המטאורים כעדויות נוספות לתסיסה הקוסמית. הוא מאמין שסימני שמיים אלו מעידים על רצון אלוהים להביא לסוף העולם. הוא גם הצביע על שני ליקויים עיקריים כסימנים לארמגדון: ליקוי החמה "ירח הדם" ב-21 ביוני וליקוי הירח ב-4 ביולי. הראשונה הייתה בעלת משמעות תנ"כית לדבריו, כשהשווה אותה למכת חושך מעשרת המכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully