וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמש גוגל ארת' טוען שבידו תיעוד לחייזר בגובה 20 מטרים שמסתתר באנטארקטיקה

20.8.2020 / 0:01

אחרי שטענו כי הנוף המושלג של אנטארקטיקה מסתיר בתוכו תרבויות עתיקות ובסיסים נאציים - משתמש גוגל ארת' סבור כי חייזרים הגיעו לאנטארקטיקה ומביא לכאורה הוכחה מתועדת של חייזר בגובה 20 מטרים שוכב על השלג

האם זה חייזר ענק שאותר באנטרקטיקה?/ouTube/ETDatabase

אנטארקטיקה שימשה לא פעם את חובבי תיאוריות הקונספירציה, שטענו כי הנוף המושלג שלה מסתיר תרבויות עתיקות, בסיסים נאציים, יצורים מפלצתיים וכדומה. מאחר שאנטארקטיקה כה גדולה ומסתורית, קל להמציא עליה סיפורים בלי שום יכולת לאמת אותם. זה בדיוק מה שעשה בשבוע שעבר משתמש גוגל ארת' בשם סקוט סי ורינג, המכנה עצמו "מחפש האמת", שהעלה טענה לפיה מצא בערבות השלג של אנטארקטיקה תיעוד מצולם של חייזר.

האיש פרסם סרטון של מה שאכן נראה כמו דמות חייזרית בגובה 20 מטרים ששוכבת על השלג בקצה הר בקוטב הדרומי. בתקריב של המצלמה, אכן ניתן לראות משהו שנראה כמו ראש, גוף משולש ושתי רגליים מחודדות. בסרטון, שפורסם בערוץ היוטיוב שלו, ET Data Base, הוא מסמן בעזרת העכבר את "גופו של החייזר" ואומר: "אני אומר שזה חייזר, כי בכנות, איזו דמות יכולה להגיע לגובה של 20 מטרים? זה פשוט לא הגיוני. אני הולך למדוד מכף רגל ועד ראש. 22.69 מטרים. זה די מדהים. יש שם דמות חייזרית. חייזר משוטט באנטארקטיקה".

צפו והחליטו בעצמכם:

הצופים הופתעו מהממצא החדש שלו. אחד כתב: "בהחלט מוזר. זה רק מתווסף לאוסף הראיות העצום אודות קיומם של חייזרים" ואחר הוסיף: "זה מטורף! איך מצאת את זה?". מן הסתם, רבים היו סקפטיים. "אם זו דמות, היה לה צל", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה רק סלע שנחשף בחלקו מן השלג. זה רק סלע!". אדם שלישי כתב: "זו תופעה מוכרת שנקראת פראידוליה, תופעה פסיכולוגית שבה האדם תופס גירוי עמום כלשהו כמוכר ובעל משמעות. זו תמונה לא ברורה שגורמת לנו להאמין שהדבר האפור הזה שאנחנו רואים היא דמות אנושית או חייזרית. סתם תעתוע של המוח".

חייזר אותר באנטארקטיקה. YouTube/ETDatabase, צילום מסך
מה אתם אומרים: יצור על טבעי או סתם תעתוע?/צילום מסך, YouTube/ETDatabase

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully