וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמע זעקות מסתוריות בטיול לילי ביער - וכשהתקרב גילה "יצור מחריד"

13.7.2020 / 0:01

סרטון שצולם בפולין זכה למיליוני צפיות ומאות תגובות ברשת, כולל מכמה גולשים שמשוכנעים שהדמות המפחידה היא מכשפה מיתולוגית. אבל יש גם הסברים קצת יותר הגיוניים

Leviathan

בסרטון - צפו בתיעוד המפחיד מהיער

אמיתי או מזויף, הסרטון הזה גורם לנו לעור ברווז - תיעוד שרץ ברשת בשבועות האחרונים של איש שפוגש ביצור "מסתורי" ו"בלתי מזוהה" ביער באמצע הלילה, הפך ויראלי וכבר זכה לעשרות אלפי צפיות.

בסרטון, שצולם בפולין ב-11 במרץ ופורסם ברשת באמצע חודש יוני , נראה אדם אמיץ במיוחד שומע זעקות מסתוריות במהלך טיול לילי, ומתקרב לכיוונן. הסרטון כמו לקוח מסרט אימה: ככל שהאדם מתקרב לזעקות, הן הולכות ונעשות חזקות יותר. כשהאיר עם הפנס בניסיון להתחקות אחר הדמות שמשמיעה את הקולות, כל האומץ שאזר במהלך צילום הסרטון התפוגג, לאחר שנגלה לעיניו יצור לבן ו"מחריד" מאחורי אחד העצים.

אמיתי או מזויף? שפטו בעצמכם

התיעוד שהועלה ליוטיוב כבר הוליד כמה הסברים, הגיוניים יותר או פחות. משתמשים אחדים טענו שמדובר במכשפה מיתולוגית שנקראת בשפה האיניגאנית skin-walker וכבר נרשמו דיווחים על תצפיות שלה בעבר בארצות הברית ובקנדה, אחרים טענו שמדובר באיש מערות או שלל אפשרויות על טבעיות אחריות, אבל היה גם מי שהציע פיתרון הגיוני יותר לחידה וסבר שמדובר בשונר, טורף ממשפחת החתוליים שחי ביערות גבוהים עם מעטפת צפופה של שיחים ועשבים, ומצוי בין היתר ביער ביאלובייסקה שבצפון-מזרח פולין.

פולין: דמות מסתורית התגלתה באמצע הלילה ביער. מתוך יוטיוב, צילום מסך
זו מכשפה, חתול טורף או אף אחד מהם?/צילום מסך, מתוך יוטיוב

השונר הוא טורף קטלני ביותר, הוא יכול לטרוף כמעט כל בעל חיים הבא לידו, ונחשב מסוכן לבני אדם הנמצאים בקרבתו. יחד עם זאת, בהתחשב בכך שהצלם האמיץ בסרטון יצא בחיים, יש מי שמשוכנע שהתיעוד כולו היה מבוים ומזויף מלכתחילה.

זהו השונר - האם זה הוא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully