וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו פרסם את פרטי מובילי המחאה נגד אביו, וזומן לבית המשפט

31.7.2020 / 19:09

אנשי תנועת Crime Minister פנו לבית המשפט לאחר שבנו של ראש הממשלה קרא להפגין ליד בתיהם, וצירף את פרטיהם האישיים. הדיון בנושא נקבע ליום ראשון. מארגני המחאה דיווחו על איומים לאחר אותו ציוץ

בווידאו: הפגנה מול מעון רה"מ בירושלים/צילום: רוני כנפו, עריכה: עמית שמחה

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, זומן לדיון בבית משפט השלום בירושלים בשבוע הבא, זאת לאחר שפרסם בטוויטר את פרטיהם האישיים של מובילי המחאה נגד אביו תוך קריאה להפגין סמוך לבתיהם. אנשי תנועת Crime Minister, העומדת במרכז גל המחאה בבלפור, פנו לבית המשפט לאחר שהפרטים פורסמו בניגוד לחוקי הגנת הפרטיות.

אמש צייץ יאיר נתניהו מסמך המכיל את שמותיהם, מספרי הטלפון וכתובות המגורים של ראשי חברי הוועד המנהל של עמותת "חוזה חדש", המובילים את תנועת המחאה. "אני מזמין את כולם לבוא להפגין, יום ולילה (בג"ץ אומר שמותר) מתחת לבתים של האנשים האלה, שמארגנים לנו במדינה את כל האנרכיה בשבועות האחרונים", כתב.

יאיר נתניהו, במהלך דיון בתביעת לשון הרע שהגיש ,נגד הפעיל החברתי ואיש מפלגת העבודה אייבי בנימין. מוטי מילרוד, חדשות "הארץ", מערכת וואלה!
זומן לדיון. יאיר נתניהו בבית המשפט ב-2018/מערכת וואלה!, מוטי מילרוד, חדשות "הארץ"

המפגינים פנו לבית המשפט, וציינו כי מאז פרסום הפרטים קיבלו שורה של איומים טלפוניים. בית המשפט זימן את הצדדים לדיון ביום ראשון ב-11:00, אולם בשלב זה לא ברור אם נתניהו יתייצב בעצמו או באמצעות בא כוחו.

עוד בוואלה!

המפגינים בבלפור נערכים להגן על עצמם: "לא ניתן לפחד להכריע אותנו"

לכתבה המלאה

בפנייתם ציינו המפגינים כי לפני כשבוע הגיעו פעילי ימין לפתח ביתו של עו"ד גונן בן יצחק, חבר התנועה. "בית המשפט ראה בחומרה את ההסתה של נתניהו הבן ולראייה נקבע דיון דחוף ביום ראשון בבוקר", ציין בן יצחק. "אנו קוראים לציבור להתייצב בהמוניו מחר בבלפור. זו תהיה תשובה ניצחת התשובה להסתה ולאלימות כלפיי המפגינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully