וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח ואחות נהרגו מפגיעת משאית שהידרדרה לחצר ביתם בוואדי ערה

30.7.2020 / 21:15

אמיר ותימאא אבואלעילה, בשנות ה-20 לחייהם, נהרגו מפגיעת שני רכבים שהוטחו לעברם כשמשאית פגעה בהם, בעת שישבו בחצר ביתם בערערה בערב חג הקורבן. צוותי מד"א מצאו אותם עם פגיעות רב מערכתיות קשות ונאלצו לקבוע את מותם

בווידאו: אח ואחות נהרגו מפגיעת משאית שהידרדרה לחצר ביתם בוואדי ערה/צילום: מד"א

אמיר ותימאא אבואלעילה, אח ואחות מערערה נהרגו הערב (חמישי) מפגיעת שני כלי רכב שהוטחו לעברם, לאחר שמשאית הידרדרה ופגעה בהם.

התאונה אירעה בעת שהשניים, בשנות ה-20 לחייהם (אמיר בן ה-24 ותימאא בת ה-22), ישבו בחצר ביתם בשכונת דהארת וחגגו את עיד אל-אדחא (חג הקורבן). צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותם עם פגיעה רב מערכתית קשה ונאלצו לקבוע את מותם.

זירת תאונת הדרכים בערערה 30 ביולי 2020. -, אתר רשמי
זירת התאונה בחצר הבית בערערה, הערב/אתר רשמי, -

מיקה עוז, פראמדיקית מד"א סיפרה כי "כשהגענו למקום הבחנו במשאית שפגעה בשני כלי רכב שהידרדרו לחצר ופגעו בצעיר וצעירה בשנות ה-20 לחייהם. הם סבלו מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, בבדיקות רפואיות שביצענו בשטח הם היו ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

שוטרים שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות התאונה. מבדיקה ראשונית עולה כי משאית הידרדרה ופגעה בשני כלי רכב שחנו בקרבתה. כתוצאה מהפגיעה הידרדר אחד הרכבים ונפל לתוך גינה בה ישבה המשפחה.

ההרוגים בתאונת הדרכים  מפגיעת משאית שהידרדרה לחצר ביתם בוואדי ערה 30 ביולי 2020. -, אתר רשמי
אמיר ותימאא אבואלעילה/אתר רשמי, -
זירת תאונת הדרכים בערערה 30 ביולי 2020. -, אתר רשמי
"טרגדיה נוראית". זירת התאונה בחצר הבית בערערה, הערב/אתר רשמי, -

חמישה צוותי כיבוי אש הגיעו אף הם למקום וזיהו את הרכב הפרטי שהועף לחצר הבית מעוצמת המכה, שתחתיו נמצאים השניים. טרקטור שעבר במקום סייע בהנפת הרכב הפרטי ולוחמי האש חילצו אותם לידי כוחות הרפואה שנאלצו לקבוע את מותם.

"טרגדיה נוראית", אומר לוואלה! NEWS מודר יונס, ראש המועצה המקומית ערערה. "דווקא במועד הקדוש הזה, ערב החג, כשיושבים לאכול את ארוחת האיפטאר לשבירת הצום. זה בלתי נתפס. לבי כמו כל תושבי הישוב עם המשפחה הזו ואני בדרכי לשם".

(עדכון ראשון: 21:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully