וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 ימים בקופסת פלסטיק: אישה מרוסיה ביתרה את בעלה לאחר שמת ממנת יתר

30.7.2020 / 17:02

המשטרה בסנט פטרסבורג לא פרסמה את שמות המעורבים, והאישה בת ה-36 נעצרה לאחר שסיפרה לעו"ד כי ביתרה את גופת בעלה בן ה-31, כדי להסתיר אותה. בדירת הזוג אותרו שקיות ניילון שהכילו את גופתו, סכין וקרש חיתוך. המנוח זוהה ע"י גופי תקשורת כראפר שהופיע בשם אנדי קרטרייט

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

המשטרה ברוסיה עצרה אישה מסנט פטרסבורג בחשד שביתרה את גופת בעלה לאחר שמת ממנת יתר של סמים - כך נמסר היום (חמישי) מסוכנות הידיעות הרוסית RIA. לפי הדיווח, השוטרים מצאו בדירה חמש שקיות ניילון שהכילו את חלקי גופת הבעל, שמת ארבעה ימים קודם לכן בדירתו. בנוסף, אותרו בזירת הרצח גם סכין, קרש חיתוך וקופסת פלסטיק.

נציבות החקירה ברוסיה, סוכנות אכיפת החוק המטפלת בחקירות פשעים חמורים, אמרה כי היא פועלת לבירור סיבת מותו של האיש. היא לא מסרה את שמה של האישה החשודה או את שמו של הגבר, אך נתנה את תאריכי הלידה שלהם - 1984 ו-1989, בהתאמה.

גוף תקשורת בסנט פטרסבורג זיהה את האיש כראפר שהופיע תחת שם הבמה אנדי קרטרייט.

כוחות משטרה מחוץ לדירה בסנט פטרסבורג, רוסיה, שם התבצרו חשודים בטרור, 17 באוגוסט 2016. רויטרס
שוטר משטרת סנט פטרסבורג/רויטרס

למשטרה נודע על האירוע מעורך דין שסיפר להם כי האישה יצרה עימו קשר כדי לומר לו שביתרה את הגופה כדי להסתיר אותה, אך לא ידעה מה עליה לעשות.

בשנה שעברה עצרה המשטרה היסטוריון מוכר, הידוע בשל מומחיותו בקרבות הרוסיים נגד נפוליאון, בחשד לרצח בן זוגו, לאחר שגופתו אותרה בתיק בנהר כשזרועותיו כרותות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully