וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך בעקבות אביו: טראמפ ג'וניור הושעה מטוויטר בשל הפצת מידע כוזב

28.7.2020 / 18:35

החברה הודיע לבנו של הנשיא כי היא לא מאפשרת כניסה לחשבון למשך 12 שעות, בעקבות הפרת מדיניותה נגד אי דיוקים בנושא הקורונה. זאת, לאחר שפרסם סרטון ובו רופאים מדברים על התרופה הידרוכלורוקווין, המיועדת לטיפול במלריה

רויטרס

טוויטר הודיעה היום (שלישי) על השעיית החשבון השייך לבנו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ למשך 12 שעות. חשבונו של דונלד טראמפ ג'וניור נחסם לאחר שציוץ שפרסם הפר את מדיניות החברה נגד הפצת מידע כוזב הנוגע לנגיף הקורונה.

בסרטון שפרסם בנו הבכור של טראמפ ביום שני, נראו רופאים מדברים על התרופה הידרוכלורוקווין השנויה במחלוקת, המיועדת לטיפול במלריה. כמו כן, במהלך הסרטון הרופאים זלזלו בצורך לעטות מסיכות.

דונלד טראמפ ג'וניור, בנו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נואם לפני אביו בעצרת בסינסינטי, אוגוסט 2019. AP
הפר את מדיניות החברה. טראמפ ג'וניור/AP

הנשיא טראמפ שיתף גם הוא ציוץ המכיל קישור לסרטון. בכיתוב שהוסיף לשיתוף, האשים את המומחה המוביל במדינה למגיפות, ד"ר אנתוני פאוצ'י, ואת הדמוקרטים, בעצירת השימוש בהידרוכלורוקווין לטיפול בקורונה. הציוצים אותם שיתף נמחקו במסגרת פעולות האכיפה של טוויטר.

פאוצ'י, שעבד תחת שישה נשיאים שונים ומנהל את המוסד הלאומי לאלרגיות ומחלות זיהומיות, אמר ביום שלישי כי הוא "לא הטעה את הציבור האמריקני בשום אופן".

לפני כחודשיים סימנה טוויטר את ציוציו של הנשיא כבעלי תוכן מטעה, ועודדה את משתמשיה "לבדוק את העובדות". עקב כך, חתם טראמפ על צו נשיאותי נגד הרשתות החברתיות, שלפיו החברות "לא יהיו מוגנות" מפני תביעות או רגולציה בשל החומר המתפרסם בהן. הנשיא אמר שהתנהלותה של טוויטר אינה תקינה משום שהיא "מבצעת בחירות עריכתיות", וכי מדובר ב"אקטיביזם פוליטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully