וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרי מנדטים: נתניהו ממשיך לאבד כוח, לפיד ובנט מתחזקים

ברקע החשש מהקדמת מערכת הבחירות, סקר המנדטים של חדשות 13 מעלה כי הליכוד ממשיכה להיחלש ויורדת ל-31 מנדטים. מנגד, כחול לבן מתחזקת ועולה למספר דו-ספרתי. בנוסף, מספר המנדטים של יש עתיד-תל"ם וימינה - ממשיך לעלות. ליברמן נותר לשון המאזניים

בווידאו: לפיד קורא לנתניהו להתפטר, ליברמן אומר שמדובר במשבר ניהולי/צילום: ערוץ הכנסת

מפלגת הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו מאבדת שני מנדטים בתוך פחות משבועיים - כך עולה מסקרים שפורסמו הערב (חמישי) בחדשות 13 וחדשות 12. הליכוד מקבלת 31 מנדטים לפי סקר חדשות 13, ו-32 לפי חדשות 12.

עוד עולה מתוצאות סקר חדשות 13 כי כחול לבן בראשות בני גנץ עולה למספר דו-ספרתי ומקבלת 11 מנדטים, לעומת סקר חדשות 12 לפיו המפלגה מקבלת תשעה מנדטים בלבד.

על פי שני הסקרים, שתי מפלגות נוספות ממשיכות להתחזק. יש עתיד-תל"ם בראשות יאיר לפיד מקבלת 19 מנדטים בסקר חדשות 13, ו-18 בחדשות 12. ימינה בראשות נפתלי בנט מקבלת 16 מנדטים לפי חדשות 13, ו-15 לפי סקר חדשות 12. כמו כן, לפי שני הסקרים הרשימה המשותפת מקבלת 15 מנדטים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה 28 ביוני 2020. רויטרס
ממשיך לאבד מנדטים. ראש הממשלה נתניהו/רויטרס

ישראל ביתנו, שנותרת לפי שני הסקרים עם כוח דומה למצבה הנוכחי, מגיעה לפי חדשות 13 לשמונה מנדטים, לעומת שבעה בסקר חדשות 12. מרצ עם שבעה מנדטים לפי חדשות 13, ושמונה לפי חדשות 12.

ש"ס עם שישה מנדטים לפי סקר חדשות 13, ועם שמונה לפי חדשות 12. יהדות התורה עם שבעה מנדטים לפי סקר חדשות 13, ושמונה לפי חדשות 12. בנוסדף לכך, לפי שני הסקרים מפלגות העבודה בראשות עמיר פרץ, גשר בראשות אורלי לוי אבקסיס ודרך ארץ - לא עוברות את אחוז החסימה.

עוד בוואלה!

בכיר בכחול לבן ליהדות התורה: "רה"מ רוצה בחירות, ולא נגיש את הלחי השנייה"

לכתבה המלאה

תמונת הגושים שמתקבלת מסקר חדשות 13 היא שגוש הימין-חרדים עם 60 מנדטים, גוש המרכז-שמאל עם 52 מנדטים, וישראל ביתנו היא לשון המאזניים, כשבידיה שמונה מנדטים.

לעומת זאת, סקר חדשות 12 מציג תמונת גושים מעט שונה. גוש הימין-חרדים עם 63 מנדטים, גוש המרכז-שמאל והערבים עם 50 מנדטים, וישראל ביתנו עם שבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully