וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החתול הארור שלי הוא גאון מרושע - הוא הכניס את אשתי להיריון"

30.7.2020 / 0:05

סיפור ההיריון המפתיע של בני הזוג והחתול שלהם הפך לויראלי ברדיט, אחרי שבעליו חשף כיצד החתול גרם לאשתו להיכנס להיריון ללא ידיעתם

חמישה דברים שלא ידעתם על חתולים/מערכת וואלה! news

רק מעטים מאיתנו יכולים להעיד שהם הגיעו לעולם ללא תכנון מוקדם של הוריהם, כלומר בטעות. לרוב זה בגלל שההורים שכחו להשתמש באמצעי מניעה - אך זה לא מה שהילד של הזוג הבא יוכל לספר על עצמו בעוד 20 שנה. אצלו ההורים השתמשו באמצעי מניעה - אך היה זה החתול שלהם שהכניס אותם להיריון ללא ידיעתם והסכמתם.

בעליו של החתול שיתף לאחרונה את סיפורו ב"רדיט", שם הפך הפוסט לויראלי. הוא סיפר שבשנה שעברה הוא הפך להיות אבא, אך מאחר שזה היה היריון קשה מאוד שגרם לאשתו לשכב שבועות במיטה כדי להתאושש - הזוג קיבל החלטה להמתין עם ההיריון הבא עד שהרוחות ירגעו. בנם נולד חודשיים לפני תאריך היעד במשקל 1.87 קילוגרמים בלבד, אך למרבה המזל הוא נולד בריא. הבעל סיפר: "זו הייתה לידה קשה אז החלטנו לחכות קצת עם הילד השני. אשתי התחילה לנטול גלולות למניעת הריון זמן קצר לאחר הלידה כדי להיות בטוחה שלא היו לנו הפתעות, אבל הגלולות עשו לה בחילות ולכן היא הפסיקה ליטול אותן. עברנו לאפשרות הבאה: קונדומים. חשבנו שזה יספיק, אבל אז החתול שלנו החליט להתערב".

החתול שהכניס את בעליו להיריון. Reddit, צילום מסך
החתול שהכניס את בעליו להיריון/צילום מסך, Reddit

הוא כתב: "החתול שלנו הוא גאון מרושע. אני חושב ברצינות שהיצור הכתום, הקטן והשטני הזה חכם יותר מהילד בן הכמעט שנה שלנו. הוא מצליח להגיע לכל מקום - ואני מתכוון לכל מקום. שום דלת, מגירה או ארון לא יכולים לעצור אותו. אם הוא יודע איפה משהו שהוא רוצה נמצא - הוא יגיע לזה. זה כל כך גרוע שבמשך שבועות אחרי שאימצתי אותו חשבתי שיש רוח רפאים בבית כי בכל בוקר הייתי מתעורר ומוצא את כל ארונות המטבח פתוחים לרווחה".

"אז איך דפקתי את זה ונתתי לו להכניס את אשתי להיריון? ובכן, הטעות הראשונה שלי הייתה כשאחסנתי את הקונדומים באותה מגירה של מקלות האוזניים שלי, בהם הוא אוהב לשחק. הוא בטח ראה את קופסת מקלות האוזניים במגירה, כששמתי שם את הקונדומים שלי, כי לא עברה שעה עד שנתקלתי בסצנה מזוויעה של קשיות פלסטיק לעוסות, מוך כותנה מרוטש וכמה קונדומים פזורים מסביב למגירה שפעם הכילה אותם".

הוא פינה את מקלות האוזניים ההרוסות, החזיר את הקונדומים לקופסה והמשיך בחייו. "באותו לילה עשינו סקס ואני זוכר היטב שנכנסתי לחדר האמבטיה החשוך, פתחתי את המגירה ובלי לפתוח את האור, שלפתי קונדום מהקופסה (כמו בשגרה). לא חשבתי דבר על מה שקרה קודם לכן".

כמה שבועות לאחר מכן אשתו התלוננה על בחילות ורגישות בשדיים. "מיד הבטנו אחד אל השני במבט מודאג כי ככה בדיוק היא הרגישה לפני שנודע לה על ההיריון הראשון שלה. עדיין הייתה לה קופסת בדיקות חצי ריקה מהשנה שעברה אז היא החליטה לעשות אחת רק כדי להיות בטוחה. אחריה עוד אחת ... ועוד אחת ... הכול חיובי".

אישה עצובה מחזיקה בדיקת היריון. ShutterStock
גילתה שהיא שוב בהריון - הפעם בגלל החתול שלה/ShutterStock

"ואז זה הכה בי... החתול הארור הזה"

"רצתי למגירה של הקונדומים, השלכתי את הקופסה על הדלפק והתחלתי לבדוק כל חתיכת נייר כסף קטנה ואומללה. ברור, על כמה מהן נמצאו שריטות בולטות, סימני שיניים ואפילו חורים שלמים... מה שמוביל אותי לטעות מספר שתיים, לא לבדוק האם החתול לעס את אחד הקונדומים שלי כשהוא פתח את המגירה ההיא. וכן, זה בדיוק מה שקרה".

על אף שהשניים קיבלו את הבשורה בשוק טוטאלי, הבעל סיים את הפוסט שלו בנימה אופטימית: "אני כבר לא יכול לחכות להסביר לבני או בתי יום אחד שהם חייבים את הקיום שלהם לחתול המשפחתי".

  • עוד באותו נושא:
  • חתולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully