וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חתול זינק לעבר תינוק שעמד ליפול והציל אותו ברגע האחרון

20.11.2019 / 0:03

הפעוט נותר ללא השגחה אנושית מחוץ לעריסה שלו וזחל לעבר חדר המדרגות, כשהדלת אליו נותרה פתוחה. אלא שהחתול היה עירני ומנע אסון

חמישה דברים שלא ידעתם על חתולים/מערכת וואלה! news

בסרטון - דברים שאולי לא ידעתם על חתולים

חיות מחמד אינן רק יצורים חמודים שאנחנו אוהבים להחזיק בבית כדי לשחק איתן. הן בדרך כלל הופכות להיות ה"חבר הכי טוב" שלנו, אבל כפי שתראו במקרה שלפניכם - הן יכולות גם להציל את חיינו, ממש כך. סרטון (שהמקור שלו לא ידוע) שפורסם לאחרונה על ידי דלורה אלברס בפייסבוק מציג משהו שלא תראו בכל יום. מצלמת האבטחה בבית תיעדה את פעוט שמשחק ליד העריסה שלו ועל הספה לידו שכב לו חתול מחמד שבחן כל צעד שלו.

ואז הגיע הרגע שהמחיש מדוע אסור לעזוב תינוקות לבד אפילו לרגע. הפעוט החל לזחול לעבר הדלת הפתוחה שהובילה אל גרם המדרגות. למרבה המזל, החתול פעל במהירות, זינק לעבר התינוק ומנע ממנו להגיע לגרם המדרגות וייתכן מאוד שמנע ממנו נפילה ופציעה מאוד קשה ומיותרת.

צפו בדרמה

הסרטון הזה, מיותר לציין, הפך להיות ויראלי כשאנשים שצפו בו היללו את החתול, אבל גם גינו את ההורים שהשאירו את התינוק לבד עם הדלת שמובילה אל המדרגות פתוחה לרווחה. למרות שחיות המחמד חכמות, הן אינן תחליף למבוגרים אחראים שישגיחו ולכן רוב התגובות נעו בין תשבוחות לחתול, לגינוי להורים הלא אחראים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully