וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: כבאי הציל את חייה של אישה שניסתה להתאבד בדרך לא שגרתית

9.5.2017 / 8:39

בסרטון שהפך לוויראלי נראית אישה מתכוננת לקפוץ מקומה גבוהה. אלא שתושייה של כבאי אחד, שהחליט לקפוץ ולסכן את חייו, הצילו את חייה. צפו בסרטון המדהים שיותיר אתכם עם פה פעור

כבאים, בדרך כלל, הינם אנשים יוצאים מן הכלל. הם נדרשים להיות אמיצים במיוחד בשל המשימות שמחכות להם, כמו כיבוי שריפות וכמובן הצלת חיים.

דוגמה נוספת ליכולתם המופלאה של כבאים ברחבי העולם קיבלנו בווידאו שפה למעלה, שבו נראה כבאי עושה בדיוק את מה שצריך כדי להציל את חייה של אישה שאיימה להתאבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפחיד. הכבאי מתכונן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא

בסרטון נראית אישה יושבת על אדן החלון, רחוקה קפיצה אחת מהתאבדות, כשמעליה נראה אותו כבאי (או גיבור אם תרצו), שאט אט יורד למטה לכיוון החלון שלה. בהמשך הסרטון אותו כבאי קופץ מלמעלה למטה כשרגליו בועטות את האישה בחזרה לתוך החדר שממנו יצאה, ובכך הוא הציל את חייה. הסרטון כמובן, הפך לוויראלי ברגע, ובתוך ימים ספורים גרף מיליוני צפיות.

באתר craveonline נכתב שלא ידוע היכן ומתי צולם הסרטון, אך ההערכה היא שמדובר בדרום קוריאה, ובכיתוב שצורף לסרטון כשעלה ליוטיוב נכתב: "לא אני צילמתי את זה. זו הפעם הראשונה שאני מעלה משהו ליוטיוב. אני מלא הערכה אליך, אדוני הכבאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully