וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצעד ראשון מסוגו בעולם: צוותי הצלה יעשו שימוש חינם בקורקינטים שיתופיים

19.7.2020 / 21:47

חברת השכרת הקורקינטים Bird וארגון איחוד הצלה חברו יחד לפיילוט יוצא דופן, במסגרתו יוכלו צוותי הרפואה לעשות שימוש חופשי בכלים במצבי חירום, בערים ת"א, רמת גן וגבעתיים. זאת, כדי להימנע מפקקי תנועה ולהגיש עזרה במהירות. "מתנדבים יוכלו לצאת לזירה בתוך שניות"

-

(בווידאו: שתילת עצים שיעניקו צל לשבילי אופניים במטרופולין ת"א, פברואר)

קורקינטים שיתופיים הפכו לחלק בלתי נפרד מפתרון המיקרו-מוביליטי בערים. חברות הקורקינט מספקות כלים זמינים, המאפשרים לוותר על השימוש ברכב פרטי ופוטרים את התלות בתחבורה ציבורית. כעת, בפיילוט ראשון מסוגו בעולם, חברת השכרת הקורקינטים השיתופיים Bird חוברת לארגון איחוד הצלה, על מנת לאפשר לכוננים בארגון לעשות שימוש בקורקינטים הפזורים בתל אביב, רמת גן וגבעתיים בעת הקפצה. בנוסף לכך, Bird מאפשרת לצוותים הרפואיים שתי נסיעות ביום ללא עלות בקורקינטים.


הפעלת הקורקינטים תיעשה באמצעות קוד שיקבלו המתנדבים ויזינו לאפליקציה. כמו כן במסגרת הפיילוט יצוידו חברי הארגון בקסדות. מהלך זה מצטרף לאפשרות שמעניקה החברה לאנשי הצוות הרפואי לעשות שימוש פעמיים ביום בכלים שלה - ללא עלות.

מתנדבים של "איחוד הצלה" על קורקינטים של BIRD. איחוד הצלה, איחוד הצלה
יוכלו לצאת להגיש עזרה בתוך שניות. מתנדבי איחוד הצלה על קורקינטים של BIRD/איחוד הצלה, איחוד הצלה

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק אמר כי מדובר במהפכה של ממש בתחום ההצלה. "היכולת שלנו להציל חיים במהירות באמצעות רשת המתנדבים שלנו, נפגשה עם מערך הקורקינטים של Bird שפרוס כמעט בכל מקום בתל אביב", מסר פולק. "הדבר יאפשר למתנדבים לאתר קורקינט זמין וקרוב, ולצאת להגיש עזרה בתוך כמה שניות. כמו כן, הדבר יאפשר למתנדבים להתגבר על פקקי תנועה ויחיש את הגשת העזרה הראשונה לאנשים במצוקה".

מנכ"ל Bird ישראל, יניב ריבלין, ברך על החבירה לאיחוד הצלה. "אנו נרגשים להשיק את שיתוף הפעולה החדשני", אמר ריבלין. "ישראל נחשבת למובילה בתחום המיקרו-מוביליטי ברחבי העולם, ואנו שמים יהבנו על פיתוח יכולות ושדרוג אפשרויות התנועה לציבור בארץ. מטרת העל שלנו היא זניחת הרכב הפרטי לטובת שימוש בכלי תחבורה יעיל, חכם וידידותי לסביבה".

קורקינטים חשמליים. קינן כהן, קינן כהן
"יחיש את הגשת העזרה לאנשים במצוקה". קורקינטים של Bird בת"א/קינן כהן, קינן כהן

לשירותי הקורקינטים השיתופיים נרשמו ביקושים גבוהים מאוד בתקופת הקורונה. סיבה עיקרית לכך היא הרצון של הציבור להימנע משימוש בתחבורה ציבורית, הן בשל המגבלות והן מחשש להידבקות מנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully