וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פלסטיני יידה בקבוקי תבערה לעבר עמדת צה"ל ליד שכם ונורה למוות

אמיר בוחבוט ויפעת רוזנברג

10.7.2020 / 0:40

על פי כלי התקשורת הפלסטיניים, אבראהים מוסטפא אבו יעקוב בן ה-33 נפגע מירי כוח צה"ל סמוך לעיירה חארס שליד אריאל. זאת, לאחר שהשליך בקבוקי תבערה לעבר עמדת שמירה יחד עם פלסטיני נוסף - שנמלט מהמקום

צילום: משטרת ישראל, עריכה: ניר חן

(בווידאו: תיעוד הדריסה במחסום הקיוסק באבו דיס, בחודש שעבר)

פלסטיני נורה למוות מירי כוח צה"ל סמוך לעיירה חארס שליד אריאל - כך דווח אמש (חמישי) בכלי התקשורת הפלסטיניים. זאת, לאחר שהשליך בקבוקי תבערה לעבר עמדת שמירה יחד עם פלסטיני נוסף, שנמלט מהמקום.

על פי הדיווחים הפלסטיניים, אבראהים מוסטפא אבו יעקוב בן ה-33, תושב העיירה סלפית, נפצע כתוצאה מהירי ופונה לקבלת טיפול רפואי. כעבור זמן קצר נקבע מותו.

חמאס פרסם הודעת אבל בה בירך את משפחתו של אבו יעקוב ואמר כי "דם השהידים הוא אבוקות המאירות את דרכו של העם הפלסטיני בדרך לחירות ולעצמאות ודלק לאינתיפאדה נגד הכיבוש ומתנחליו הפושעים". בנוסף, קרא הארגון לתושבי סלפית להשתתף בהלווייתו שתתקיים בהמשך היום.

אבראהים מוסטפא אבו יעקוב, המחבל שנורה למוות לאחר שזרק בקבוק על מוצב צה"ל בשכם. ללא שם, אתר רשמי
המחבל שנורה למוות, אבראהים מוסטפא אבו יעקוב/אתר רשמי, ללא שם

לפני כשבועיים, כמה פלסטינים השליכו בקבוקי תבערה לעבר לוחמים במהלך פעילות מבצעית ליד רמאללה. על פי דובר צה"ל, הכוחות הגיבו בירי, ואחד מהמחבלים נפצע ופונה לקבלת טיפול רפואי. פלסטיני נוסף נעצר בתחום מרדף, ויתר המעורבים נמלטו מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully