וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית בחקירת מות האישה מכפר קרע: אין חשד לפלילים והבעל שנעצר ישוחרר

9.7.2020 / 17:10

נתיחת הגופה במכון הלאומי לרפואה משפטית מפריכה את החשד לרצח, והמשטרה צפויה לשחרר את הבעל שנעצר, למרות שמעצרו הוארך בבית המשפט. הלוויתה של אשתיאק צפויה לפנות ערב, והבעל צפוי להשתתף בה. עורך דינו אמר כי "מדובר במקרה טראגי, אבל לא רצח ולא התעללות"

צילום: אנשי הדממה, PANET ומשטרת ישראל

(בווידאו: אב ובנו נורו למוות ביישוב זמר בשרון, אתמול)

לאחר שבית משפט השלום בחדרה האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של ראפת כנעאני, תושב כפר קרע בן ה-39 שנעצר אמש בחשד לרצח אשתו אשתיאק. נתיחת הגופה במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר מפריכה את החשד לפלילים. בעקבות זאת, המשטרה צפויה לשחרר את הבעל, שצפוי להשתתף בהלוויתה של אשתו לפנות ערב.

האישה, בשנות ה-30 לחייה ואם לארבעה ילדים, נמצאה אתמול בבוקר כשהיא מוטלת ללא רוח חיים בביתם. המשטרה ייחסה לכנעאני עבירת רצח לאחר התעללות, וביקשה הבוקר את הארכת המעצר מבית המשפט.

"מדובר במקרה טראגי, אבל לא רצח ולא התעללות", אמר לוואלה! NEWS עו"ד יוסף מסארווה, המייצג את כנעאני יחד עם עו"ד מאמון יחיא. "אנחנו מקווים שהכל ייסתיים במהרה והוא ייצא נקי מכל הסיפור הזה".

אשתיאק כנאענה. -, אתר רשמי
אשתיאק כנאענה, שאותרה היום ללא רוח חיים/אתר רשמי, -

עו"ד מסראווה הוסיף כי "הוא בהלם ומכחיש כל קשר לאירוע וכל מעורבות למוות, שאינו רצח". לדבריו, "הוא לקח את העניין מאד קשה. אתמול כל היום הוא בכה והיום בבית המשפט כל הזמן הוא בכה". הוא הסביר כי "מדובר באיש נורמטיבי שאין לו עבר פלילי".

אתמול סיפרו שכנים שהכירו את בני הזוג, כי אשתיאק היתה עקרת בית ואמא במשרה מלאה לארבעת ילדיהם של בני הזוג, וכי הבעל קבלן אינסטלציה. המשפחה אינה מוכרת למחלקת הרווחה במועצה המקומית כפר קרע. ראש המועצה, עו"ד פיראס בדחי, אמר אתמול כי בכפר אבלים על מותה ומשתתפים בצער המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully