וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכירה במשטרה שערכה מסיבה בניגוד למגבלות: "לוקחת אחריות על ההשלכות"

5.7.2020 / 18:15

נצ"מ מירי פלד, שארגנה מסיבת סיום לבנה בהשתתפות עשרות אורחים, הודתה בהודעה לבני משפחתה: "הייתי צריכה לצפות שהחברה הצעירים לא יקפידו לגמרי על הכללים". עם זאת, היא הכחישה אמירות גזעניות כלפי תושבי השכונה וטענה כי הפרסום מגיע מ"שכנים שלא אהבו את חילול השבת"

-

קצינת המשטרה הבכירה שערכה מסיבה בביתה מסרה היום (ראשון) לקרוביה כי היא "לוקחת אחריות על ההשלכות", אחרי הפרסום בוואלה! NEWS על הפרת מגבלות הקורונה שהתרחשה באירוע. ניצב-משנה מירי פלד, מפקדת במכללה לשוטרים של משטרת ישראל, שלחה בקבוצת הווטסאפ המשפחתית כי הפרסומים מגיעים מצד "שכנים שלא אהבו את חילול השבת, התלוננו ואף צלמו את החברה רוקדים בלי המסכות".

פלד הזמינה את עשרות האורחים להשתתף במסיבת סיום שנת הלימודים לבנה ביום שבת, ולדבריה המגבלות היו אמורות להישמר. "עקב ביטול נשף הסיום של בני, ולאחר שלא מצאו מקום לערוך מסיבה, הסכמתי לקיים את המסיבה בחצר הבית שלי כמובן על פי ההנחיות ובמסגרת ההגבלות. למסיבה הגיעו 48 מסיימי תיכון מקסימים עם מסכות ואפילו מדדנו להם חום בכניסה. המסיבה החלה בחמש וחצי אחר הצהריים בשבת", כתבה.

עם זאת, לדבריה, "יש לומר באחריות שהייתי צריכה לצפות שהחברה הצעירים לא יקפידו לגמרי על הכללים ושהיותי קצינת משטרה מחייב אותי להיות יותר מוקפדת ומדוייקת מכל אזרח אחר". עוד הוסיפה כי "הפרסומים על איומים ואו אמירות בוטות וגזעניות רחוקים מלהיות אמת", לאחר שדווח על עימות בין הנוכחים באירוע לבין תושבי השכונה שומרי השבת.

מירי ומיכה פלד (צילום: ראובן קסטרו). ראובן קסטרו
נצ"מ מירי פלד ובעלה רס"ל מיכה פלד/ראובן קסטרו

פלד היא תושבת שכונה מעורבת עם ציבור חילוני וחרדי בהרצליה. השכנים טענו כי במקום הושמעה מוזיקה מרעישה בווליום גבוהה, בניגוד לצביון השכונתי התורני. לדבריהם, כשביקשו ממנה להנמיך מעט את המוזיקה, היא התעלמה מהם והשיבה בזלזול. כך למשל, חבר מועצת העיר החרדי אלעד צדיקוב טוען כי פלד הטיחה בו: "לך תעשה צבא".

צדיקוב, קצין לוחם בשייטת 13, טען כי היא ובעלה, מיכה פלד, שוטר בדרגת רב-סמל, התנהגו באופן בריוני ומאיים. "כולי תקווה שבריונים כמו משפחת פלד יוקעו ממשטרת ישראל. מפרי סטטוס-קוו, בשכונת נווה עמל באופן ברוטאלי ולא פחות חמור - בזמן שהמשטרה נוהגת באכיפה מחמירה ביותר כלפי כל אדם ללא מסיכה, מארגנת נצ"מ פלד מסיבת סיום לבנה, עם עשרות רבות של נערים ונערות שלא מקפידים על הוראות הבטיחות של מרחק וכולם ללא מסיכות כולל בעלי הבית", אמר.

עוד בוואלה!

בניגוד למגבלות הקורונה: עשרות השתתפו במסיבה בביתה של בכירה במשטרה

לכתבה המלאה

הוא הוסיף כי הוא "מתבייש שכך נראים ומתנהגים קצינים בכירים במשטרת ישראל שאמונים על אכיפת החוק במדינת ישראל".

מוקדם יותר, מסרה המשטרה בתגובה כי "המקרה ייבדק ויטופל בהתאם. כל שוטר, בכל דרגה, בין שהוא בתפקיד ובין שאינו בתפקיד, כפוף לחוק בדומה לכל אזרח אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully