וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת סלבס נוספת על גג מלון בת"א: המנכ"ל זומן לשימוע, 4 עוכבו לחקירה

3.6.2020 / 9:23

המסיבה, שנערכה על גג מלון "קרלטון" בעיר מטעם סוכנות דוגמנות, התקיימה בנוכחות יותר מ-200 משתתפים, בניגוד לכללי משרד הבריאות בתקופת הקורונה. לבעל האירוע, מנכ"ל המלון, מייחסת המשטרה עבירה של הפצת מחלה מסוכנת. המשטרה בוחנה גם את היבטי הרישוי העסקי של האירוע

עריכה: ניר חן

המשטרה פתחה היום (רביעי) בחקירה בעקבות דיווח על מסיבה רבת משתתפים שנערכה אמש על גג מלון "קרלטון" בתל אביב, בניגוד להנחיות משרד הבריאות בתקופת הקורונה. מארגנו, מנכ"ל המלון, חשוד בהפצת מחלה מסוכנת.

באירוע, אותו יזמה סוכנות דוגמנות ידועה, נכחו יותר מ-200 בני אדם, בהם הדוגמנית נטע אלחמיסטר ומארגנת האירועים אירית רחמים. מתיעודים ברשתות החברתיות ניתן להבחין במשתתפים רוקדים בצפיפות וללא מסיכות פנים.

במסגרת החקירה זומן לשימוע מנכ"ל המלון, לו המשטרה מייחסת עבירה של הפצת מחלה מסוכנת, והוא עוכב לחקירה ביחד עם שלושה משתתפים נוספים. בנוסף, המשטרה תבחן את היבטי הרישוי של האירוע.

גג הבריכה במלון קרלטון תל אביב. יח"צ,
גג מלון "קרלטון" בתל אביב/יח"צ

על פי הנחיות משרד הבריאות לקיום אירועים בשגרת הקורונה, מותרת התקהלות בשטח פתוח בהשתתפות של עד 50 איש, תוך שמירת מרחק של שני מטרים לפחות בין אדם לאדם. כמו כן, חובת לעטות מסיכה פנים ועל מארגן האירוע לקיים רישום מראש של המשתתפים על מנת לוודא שמספרם לא יעלה על המותר. בנוסף, עליו לדאוג לאמצעי חיטוי לרשות המשתתפים לאורך כל האירוע.

עוד בוואלה!

חוגגים ירו זיקוקים בבר מצווה במגדלי יוקרה בתל אביב, בעל הדירה ייחקר

לכתבה המלאה

ביום שני זומן לחקירה בעל דירה שערך אירוע בר מצווה על גג בניין במגדלי YOO בתל אביב, במסגרתו נורו זיקוקי דינור בניגוד לחוק. שכנים מהאזור התקשרו למשטרה והתלוננו על הזיקוקים ועל הרעש שליווה את המסיבה, ושוטרים שהגיעו למקום עצרו אותה. במסיבה השתתפו שחקנים וזמרים מפורסמים, בהם עומר אדם, שלישיית מה קשור ליאור נרקיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully