וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הכדורגלנים והנערות הסתיימה: "בדרך להסדר עם השחקנים"

2.7.2020 / 10:18

גורם המעורה בפרשה שבה חשודים שני שחקני מכבי תל אביב בבעילה אסורה בהסכמה אמר לוואלה! NEWS כי "תישקל הגעה להסדר מותנה עם החשודים". בשבוע הבא צפוי בית המשפט להתיר לפרסום את פרטי הפרשה ופרטי החשודים

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ניב אהרונסון

חקירת המשטרה בפרשת הכדורגלנים והנערות הסתיימה היום (חמישי), והתיק צפוי לעבור בתחילת השבוע הבא לפרקליטות לבחינה. גורם המעורה בפרטים אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי התיק ייבחן בדגש על עבירות האלכוהול ועל סוגיית ידיעת גיל הקטינות.

לדברי הגורם, ככל שהתשתית הראייתית תסתכם בעבירות הנוגעות להגשת אלכוהול לקטינות, יוחזר התיק לטיפול יחידת התביעות במשטרה. "השיקול שם יהיה חתימה על הסדר מותנה עם החשודים", אמר. במקרה זה, החשודים לא יישאו ברישום פלילי.

הגורם ציין כי "בשבוע הבא צפוי בית המשפט להתיר לפרסום את פרטי הפרשה ופרטי החשודים עם מיצוי החקירה". עם זאת, לדברי הגורם, המהלך תלוי בכך שסנגורי החשודים לא יגישו ערעור לבית המשפט העליון.

מתחם האימונים של מכבי תל אביב, קרית שלום. ראובן קסטרו
השחקנים נחקרו פעמיים במשרדי ימ"ר מרכז/ראובן קסטרו

אמש, אחת הנערות המעורבות בפרשה ביצעה שידור חי בחשבון האינסטגרם שלה, שזכה לאלפי צפיות, ובו היא התייחסה לכמה משאלות הצופים. בין היתר, כשנשאלה לגבי גילה הצהירה כי היא בת 16. בנוגע לטענה שהציגה לכדורגלנים תעודת זהות מזויפת אמרה : "לא זייפתי, זה היה בשביל מסיבה. זה לא היה להם...".

שני שחקני מכבי תל אביב שבמרכז פרשת הכדורגלנים והקטינות נחקרו השבוע פעם נוספת על ידי המשטרה במשרדי ימ"ר (היחידה המרכזית) מרכז. הם נחקרו במשך כשלוש שעות, לאחר העדויות שמסרו הנערות בשבוע שעבר. הטלפונים של השחקנים הוחזרו אליהם, לאחר שהועתקו על ידי המשטרה.

במסגרת הפרשה, השחקנים חשודים שקיימו יחסי מין עם קטינות מתחת לגיל 16. השניים נחקרו בשבוע שעבר בפעם השנייה במשרדי יחידת ימ"ר מרכז האמונה על חקירת הפרשה. גורמים המעורים בפרטים אמרו אז לוואלה! NEWS כי מתחזק החשד נגדם לעבירת הגשת האלכוהול לקטינות, אך לא בטוח שהחקירה תסתיים בהליך פלילי. גורם אחר הוסיף כי "מי שנחשף לתוכן בטלפונים שלהם יבין שמדובר בדפוס קבוע של קשרים עם צעירות. השחקנים ניצלו את מעמדם ועושרם כדי לצוד בנות צעירות ותמימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully