וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן דרס ונמלט, האב התחזה לנהג: תושבי המרכז יואשמו בגרימת מוות ברשלנות

2.7.2020 / 10:07

גבר בן 34 תועד כשהוא דורס למוות הולכת רגל בנסיעה בנתניה ונמלט. הוא הזעיק את אביו למקום, שהציג עצמו כמי שנהג ברכב בזמן התקרית. נגד השניים הוגש כתב אישום בין השאר בגין הפקרה ושיבוש הליכי משפט. צפו בתיעוד

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: ניר חן

הפרקליטות הגישה אתמול (רביעי) לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד תושב הרצליה ואביו, עובד חנות בנתניה, שהיו מעורבים בתאונת פגע וברח בעיר. השניים הואשמו בגרימת מוות ברשלנות, הפקרה לאחר פגיעה, שיבוש הליכי משפט ומסירת ידיעה כוזבת.

לפי חקירת התאונה, הבן, גבר בן 34, פגע בחודש שעבר במהלך נסיעה ברחוב פתח תקווה בנתניה בהולכת רגל, שעה שחצתה את הכביש במעבר חציה. הולכת הרגל הוטחה בשמשת הרכב ומעוצמת הפגיעה, גופה נזרק למרחק של יותר מ-30 מטרים. כתוצאה מהתאונה האישה נחבלה בראשה ובכל חלקי גופה וכוחות ההצלה שהיו במקום נאלצו לקבוע את מותה.

אביו של הנהג, שלפי כתב האישום הוזעק לזירה, תושאל במקום על ידי הבוחנים ונפתחה חקירת משטרה. אלא שהחקירה העלתה חשד שמי שנהג ברכב ופגע בהולכת הרגל הוא לא אחר מבנו. עוד עלה כי עד להגעת השוטרים למקום, הספיקו האב והבן להתחלף כך שהוצג לשוטרים כאילו האב הוא שנהג ברכב בעת התאונה.

אב ובן הואשמו בגרימת מוות ברשלנות בתאונת פגע וברח בנתניה
2.7.20. דוברות משטרת ישראל
תיעוד מצלמות האבטחה מזירת התאונה/דוברות משטרת ישראל

בהמשך, חקירה סמויה של בוחני התנועה בה נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, העלתה כי הבן הוא שנהג ברכב ומיד לאחר התאונה התקשר ובישר זאת לאביו. האב, שעבד בחנות הסמוכה למקום התאונה, הגיע במהירות למקום עם רכבו והתחלף עם הבן, שנסע מהמקום ברכבו של האב תוך שהאב אומר לבנו: "לך, הכל בסדר, לך. אני אקח את זה עליי".

כשבועיים לאחר התאונה נעצרו האב והבן יחד עם בני משפחה נוספים והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בני המשפחה שוחררו בתום חקירתם בתנאים מגבילים ואילו מעצרו של הבן הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה. לבסוף הוגש כתב אישום נגד השניים ופרקליטות מחוז מרכז הגישה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully