וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמ"ן: ירידה בקצב התחלואה ביישובים הבדואיים בנגב

26.6.2020 / 9:40

מניין החולים החדשים שאובחנו השבוע ביישובים אלו נמוך מבשבוע שעבר. מוקדי ההתפרצות הבולטים ביממה האחרונה: טבריה, אלעד, בת ים, אשדוד וערערה בנגב. שיעור החולים המאומתים שאובחנו אתמול בבדיקות: 2.74%

בווידאו: הודעת ראש הממשלטה על הטלת סגר על שכונות בטבריה ובאלעד/צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

טבריה, אלעד, בת ים, אשדוד וערערה בנגב מצריכות טיפול ייעודי על מנת להיאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בתחומן - כך טוען דוח מרכז המידע והידע של אמ"ן המתפרסם הבוקר (שישי).

לטענת הדוח, רשויות אלה הן המוקדים הפעילים המשמעותיים ביותר של המגיפה ביממה האחרונה. בנוסף, הדוח טוען כי בבני ברק נדרשות פעולות הסברה, בידוק ואכיפה של הבידוד, וכי נתונים מדאיגים נרשמו גם באור יהודה, לוד, ביתר עילית וחורה.

אכיפת תקנות החירום ביפו 23 ביוני 2020. נתי שוחט, פלאש 90, פלאש 90
אכיפת מגבלות הקורונה ביפו, השבוע/פלאש 90, נתי שוחט, פלאש 90

הדוח מצביע גם על ירידה בתחלואה במגיפה ביישובים הבדואיים בנגב. לאורך השבוע האחרון זוהו 143 חולים חדשים בישובים הללו (לעומת 156 חולים שזוהו בשבוע שלפני כן). עם זאת, שיעור החולים המאומתים שהתגלו בבדיקות עדיין גבוה - 6.4% מהבין הנבדקים אובחנו כשחולים (לעומת 6.5% בשבוע שעבר). הדוח מצביע על ערערה ורהט כעל מוקדי התחלואה המשמעותיים מבין היישובים, ומזהיר מעלייה בתחלואה גם בחורה וכסייפה. עם זאת, הדוח מציין כי המצב בלקיה, תל שבע ושגב שלום "טוב בהרבה" מבשאר היישובים.

עוד בוואלה!

הם עבדו עשרות שנים בתיירות. עד שבאה הקורונה והנחיתה מכת מוות

לכתבה המלאה

על פי הנתונים העולים מהדוח, שיעור החולים המאומתים שאובחנו אתמול כתוצאה מהבדיקות עמד על 2.74%, שיעור דומה אם כי נמוך במאית האחוז מהשיעור ביום הקודם. 60% מהחולים החדשים הם בני מתחת ל-40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully