וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אישה נמצאה מתה עם סימני חנק בביתה בראשון לציון

25.6.2020 / 16:53

האישה אותרה כשהיא מחוסרת הכרה על ידי כוחות שהוזמנו על ידי בעלה. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה

בווידאו: הגשת כתב האישום נגד עמית אלמוג/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

(בווידיאו: אישום נגד עמית אלמוג בגין רצח מאיה ווישניאק ברמת גן, החודש)

אישה בת 36 נמצאה היום (חמישי) ללא רוח חיים בבית בראשון לציון. צוות מד"א שהוזעק למקום איתר אותה כשהיא מחוסרת הכרה, עם סימני חנק, ונאלץ לקבוע את מותה במקום. נסיבות המקרה נבדקות, ועלה חשד כי מדובר ברצח. הכוחות הוזעקו למקום על ידי בעלה, שהיה בדירה כשהם הגיעו.

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח על אישה שנמצאה על ידי בעלה בדירה בראשון צליון כשהיא ללא הכרה. גורמי רפואה קבעו במקום את מותה של האישה. כוח משטרה במקום, הרקע והנסיבות נבדקים".

זירת החשד לרצח בראשל"צ 25 ביוני 2020. -, אתר רשמי
האישה נמצאה ללא רוח חיים ועם סימני חנק. הזירה בראשון לציון/אתר רשמי, -

אתמול התרחש מקרה נוסף המעלה חשד לאלימות נגד נשים בטמרה. האישה, בת 44, נדקרה בכל חלקי גופה ונפצעה באורח בינוני-קשה, על פי החשד על ידי בעלה לשעבר. הוא נעצר ונחקר בחשד לניסיון רצח, ובמשטרה חושדים כי הרקע למקרה הוא סכסוך בין בני הזוג לשעבר.

על רקע האלימות הגוברת, ולאחר ש-11 נשים ותינוקת נרצחו מתחילת השנה, ועדת העבודה, הרווחה והכנסת דנה השבוע ביישום התכנית למניעת אלימות במשפחה שאושרה בשנת 2017, אולם לא תוקצבה כנדרש. לפי דוח מרכז המחקר והמידע של הכנסת, לצורך התכנית הועברה בשנים 2017 עד 2019 תוספת של 50 מיליון שקלים, וזאת בעוד לפי התכנון המקורי נדרשת תוספת של 50 מיליון שקלים בכל שנה. בתחילת החודש, נערכה בתל אביב צערת מחאה נגד האלימות הגוברת כלפי נשים, במקביל למחאות נוספות ברחבי הארץ.

(עדכון ראשון: 16:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully