וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 11 שנים: פוענח אונס צעירה בצפון בזכות דגימת DNA

25.6.2020 / 13:17

סלימאן סלימאן בן ה-38 מרצה מאסר בכלא צלמון בגין עבירות פליליות שונות, ובמהלך מאסרו נלקחו ממנו דגימת DNA. הדגימות התאימו למקרה האונס שהתרחש בכפר במטע זיתים ב-2009 וכתב אישום בגין אונס הוגש נגדו

אונס הילדה בחיפה: הוגש כתב אישום נגד תושב חיפה בן 21. בית המשפט התיר לפרסם את תמונתו 25.06.20/צילום: יואב איתאל, עריכה: ניר חן

(בווידאו: הגשת כתב אישום נגד תושב חיפה בן 21 בגיל אונס ילדה)

המשטרה הודיעה היום (חמישי) על פיענוחו של מקרה אונס צעירה שבוצע לפני כ-11 שנה במטע זיתים בכפר משהד שבצפון. האונס פוענח לאחר שסלימאן סלימאן, גבר בן 38 ותושב הכפר המרצה מאסר בכלא צלמון בגין עבירות שונות, עבר בדיקת DNA שהעלתה התאמה לממצאים מחקירת המקרה שאירע ב-2009. פרקליטות מחוז צפון הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד סלימאן בגין עבירות מין חמורות.

מכתב האישום עולה כי בשעת לילה מאוחרת ירדה בת ה-25, תושבת נוף הגליל, מרכב של מכר ליד כיכר ריינה בכפר והחלה לצעוד לכיוון ביתה. באותו זמן צעד סלימאן מכיוון כפר משהד לכיוון הכיכר. לאחר שהבחין בה, הוא חצה את הכביש לכיוונה והחל ללכת בסמוך אליה וניסה לשוחח עמה כשהם סמוך לכפר עילוט.

על פי כתב האישום, בהגיעם סמוך למטע זיתים בשולי הכביש, אחז סלימאן בידה ובשערות ראשה, גרר אותה אל המטע ובעוד היא בוכה ואומרת כי היא מבקשת ללכת מן המקום, הוא איים עליה ואמר לה כי יעשה בה כרצונו, כי יש לו אקדח וסכין. הוא אמר לה כי ישכב איתה ולאחר מכן ירצח אותה. כדי למנוע זאת, הורה לה להוריד בגדיה אחרת "יהיה רע".

ניידת המשטרה מחוץ לביתה של האם החשודה שדקרה את בנה בעילוט 18 בדצמבר 2019. צ, צילום מסך
פוענח אונס אחרי 11 שנה. ניידת משטרה/צילום מסך, צ

הצעירה, שחששה מאיומיו של סלימאן, הורידה את בגדיה, ואז הוא תקף אותה מינית. עוד עולה מכתב האישום כי במהלך התקיפה היא בכתה וניסתה כמה פעמים להתנגד למעשיו, אולם הוא חזר על איומיו ואף סטר בפניה. בין היתר אמר לה: "את הולכת אחרי המוות" וכן "עד שאני לא גומר את לא הולכת".

לאחר כרבע שעה לבש סלימאן את בגדיו בחזרה ואמר לצעירה כי עליה להישאר במטע, ללא בגדיה, עד שיעזוב את המקום. לאחר שהלך היא הגיעה עצמית לתחנת דלק סמוכה לכיכר כשהיא ממררת בבכי וביקשה ממתדלק במקום לאפשר לה להתקשר לעזרה. המתדלק הסכים לסייע לה והמתלוננת הזעיקה למקום משטרה ומד"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully