וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה זהות מדריך הריקודים מהדרום שהורשע בעבירות מין ואונס תלמידותיו

24.6.2020 / 17:36

קונסטנטין גרשון, מורה לריקודים סלוניים מהדרום, הורשע בארבעה מקרים שונים של עבירות מין קשות, כשאת כל מעשיו ביצע בקטינות. באחד המקרים הוא אנס נערה בת 13 ובמקרה נוסף הורשע במעשה סדום בנסיבות מחמירות, מעשים מגונים והטרדה מינית

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניר חן

בית המשפט המחוזי בבאר שבע התיר היום (רביעי) לפרסם את שמו של מדריך לריקודים סלוניים מהדרום, קונסטנטין גרשון, שהורשע בעבירות מין, בהן אינוס, בארבע תלמידות קטינות שלמדו אצלו.

גרשון הורשע בארבעה מקרים שונים של עבירות מין. באישום הראשון, הוא הורשע באינוס בנסיבות מחמירות, מעשה סדום בנסיבות מחמירות, מעשים מגונים והטרדה מינית של נערה בת 13. במקרה אחר, הוא הרושע במעשה מגונה והטרדה מינית של נערה בת פחות מ-17, שהבהירה לו שאינה מעוניינת בכך.

באישום השלישי נגדו הוא הורשע במעשים מגונים והטרדה מינית של נערה בת 12, "תוך ניצול יחסי חינוך".
לפי הכרעת הדין הוא הציע לאותה נערה הצעות חוזרות המתמקדות במיניותה. גם במקרה הרביעי הוא הורשע במעשים מגונים והטרדה מינית, במקרה זה של נערה בת 15. האיש הואשם גם במקרה חמישי, אך התביעה חזרה בה מאישום זה, לאחר שאחת העדות סירבה להעיד.

ידיים אזוקות, ספטמבר 2019. סקוט פיטרסון, GettyImages
ביצע עבירות מין בארבע מתלמידותיו/GettyImages, סקוט פיטרסון

עו"ד עינת בלנרו מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) מסרה בעקבות ההרשעה כי "העמדתו של הנאשם לדין והרשעתו התאפשרו בזכות אומץ לבן של המתלוננות, אשר התלוננו במשטרה ובהמשך הגיעו כולן להעיד בבית המשפט, חרף הקשיים הכרוכים בכך. בעצם ההרשעה, יש כדי לבטא את הסלידה ושאט הנפש ממעשיו המחפירים של הנאשם".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully