וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן משטרתי דובב את החשוד ברצח איש העסקים דורון שוסטר - והביא לתפיסתו

21.6.2020 / 16:19

במסגרת חקירת פרשה אחרת, גילה סוכן המשטרה כי יאיר זוהר, תושב יבנה בן 50, רצח את שוסטר בחניית ביתו בראשון לציון ב-2016 כשירה בו מספר כדורי אקדח מטווח קצר ונמלט באופנוע. זוהר הודה ברצח ומסר פרטים הקושרים אותו למעשה, ובסוף השבוע הוגשה בעניינו הצהרת תובע

צילום: דוברות משטרת ישראל

רצח איש העסקים דורון שוסטר ב-2016, פוענח במסגרת חקירת פרשה אחרת - כך התירה היום (ראשון) לפרסום המשטרה. החשוד בביצוע הרצח, יאיר זוהר תושב יבנה בן 50, זוהה באמצעות דיבוב של סוכן משטרתי, שחקר את זוהר בחשד למעורבות בעבירות אחרות במסגרת הפרשה.

בסוף השבוע הוגשה בעניינו הצהרת תובע, בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים בגין רצח איש העסקים וכן בגין מכירת מטען חבלה ואקדחים לסוכן.

זוהר נעצר עם פרוץ הפרשה המכונה: "פרשה 216", בחשד למכירת מטען חבלה ואקדחים לסוכן המשטרתי, כשבמקביל החל להיחקר בגין מעורבותו ברצח של שוסטר. על פי החשד, נשכר זוהר על ידי אדם שזהותו לא התבררה לביצוע הרצח תמורת סכום כסף. במסגרת הפרשה המקורית, נחקרו מספר רב של עבירות גניבה והונאות שונות, במעורבות חשודים מארגון הפשיעה של העבריין בני שלמה.

חשד לניסיון חיסול בראשון לציון. מרץ 2016. דוד קורן
זירת הרצח בשנת 2016/דוד קורן

שוסטר, נורה למוות ב-20 במרץ בחניית ביתו ברחוב הקוקייה בראשון לציון. תיק חקירת הרצח התנהל במקביל לחקירת הפרשה, תוך בדיקת כיווני חקירה רבים. ביום הרצח יצא בשעות הצהריים מביתו לפגישת עסקים בתל אביב. סמוך לשעה 18:50, נראה רכבו של שוסטר מגיע לחניית ביתו בראשון לציון, הקורבן יצא מהרכב וצעד לעבר הבית - שם נורה.

מהחקירה עלה כי אל המקום הגיע רוכב קטנוע שהמתין בסמוך לחנייה לחזרת הקרבן, וכשהבחין שיצא ממכוניתו, הוא ירה בו מטווח קצר באקדח מספר כדורים. מיד לאחר הירי זוהה קטנוע העוזב את הרחוב.

לאחר שהסוכן, עבריין משפיע לשעבר, שוכנע לחצות את הקווים לשורות המשטרה, עלתה פעם נוספת על הפרק סוגיית מעורבותו ברצח, כשהסוכן סיפר כי זמן קצר לפני הרצח הציע לו החשוד להשתתף בביצוע הרצח תמורת סכום של עשרות אלפי שקלים. עוד עלה מדבריו של הסוכן, שכונה בשלב הזה "ליאון", כי הוא והחשוד ברצח, חלפו בסמוך לבית הקורבן, והחשוד הצביע על הבית ועל רכב המרצדס השחור של הקורבן.

עוד בוואלה!

הגבר שנורה למוות בראשון לציון: איש העסקים דורון שוסטר

לכתבה המלאה
דורון שוסטר. -, אתר רשמי
נורה מטווח קצר. שוסטר/אתר רשמי, -

לאחר שהבין הסוכן כי האיש שלצדו ככל הנראה ביצע רצח, הוא נשלח אליו עוד כמה פעמים, כביכול לצורך ביצוע עסקאות של רכישת מטען חבלה ואקדחים. במהלך אותן פגישות שמע את החשוד מספר על מעורבותו בביצוע ברצח, כשבין היתר נשמע אומר "לא אחי, מה אני פראייר? עזוב אותך, עשיתי אחד אני בראשון, עשיתי אחי, אתה לא זוכר...". בהמשך אף מסר החשוד פרטים נוספים הקושרים אותו כמי שביצע את הרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully