וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים אחר חייל צה"ל שנעדר בדרום; אין חשש לפח"ע

20.6.2020 / 8:36

עדיאל פישלר בן ה-21 מירושלים נראה לאחרונה כשהוא יוצא מבסיס שיזפון שבדרום, לבוש מדי ב' וברשותו נשק. ביום השני לפעולות האיתור אחריו, אין חשש כי מדובר באירוע טרור

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

(בווידאו: סריקות אחר צעיר שנעדר בירדן באזור קיבוץ שדה נחמיה)

מאות חיילים וכוחות משטרה משתתפים היום (שבת) בחיפושים אחר חייל צה"ל, עדיאל פישלר מירושלים, המשרת בבסיס שיזפון שבדרום שנעדר מאז יום חמישי. אין חשש כי מדובר באירוע טרור.

הקשר עם החייל בן ה-21 אבד מאז שעות הערב לאחר שיצא משער הבסיס ביום חמישי, סמוך לשעה 21:00, כשהוא לבוש מדי ב', חובש כובע וברשותו נשק מסוג M-16.

אמש שוטרים, מתנדבי יחידת החילוץ אילת-אילות ומאות חיילים, בהם כוחות המשטרה הצבאית וענף איתור נעדרים באגף כוח האדם, סרקו את הבסיס והשטחים הסמוכים בניסיון לאתרו. נערכו סריקות מהאוויר על ידי מסוק משטרתי וכלי טייס צה"ליים ונעשו פעולות איתור ושימוש באמצעים טכנולוגיים.

עדיאל בנימין פישלר, חייל צה"ל בן 19, נעדר מאז ה-18 ליוני 2020. באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה
עדיאל בנימין פישלר שנעדר מאז חמישי/באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה

אתמול פרסמה המשטרה הודעה בה היא מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחר החייל. תיאורו: גובה 1.75 מ', צבע עיניים חום, מבנה גוף בריא, מזוקן עם גוון עור בהיר. לבש מדי ב' עם דרגת סמל ראשון. "כל היודע דבר על הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או למשטרת ישראל מרחב אילת בטלפון 08-6362444", נכתב בהודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully