וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח שני ביממה במשולש: צעיר בן 24 נורה למוות בג'ת

מאלק אבו אל-פול נפצע קשה מהירי והובא למרפאה בבאקה אל-גרבייה. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה עצרה חשוד במעורבות במעשה. הנרצח - בן דודו של הצעיר שנדקר למוות אמש בבאקה אל-גרביה

צילום: אנשי הדממה, דוברות משטרת ישראל, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

(בווידאו: אירוע ירי ביפו: בן 20 נורה למוות, ילד שנפגע מהאש נפצע באורח אנוש)

צעיר בן 24, מאלק אבו אל-פול, נורה למוות הלילה (חמישי) ביישוב ג'ת שבמשולש, ובמשטרה חוקרים חשד לרצח. הצעיר נפצע באורח קשה והובא למרפאה בבאקה אל-גרבייה. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו כשהוא מחוסר הכרה לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נאלצו לקבוע את מותו. בתקרית נפצע אדם נוסף ששהה סמוך לאל-פול.

המשטרה עצרה חשוד במעורבות במעשה, תושב ג'ת בשנות ה-20 לחייו. במשטרה אף בוחנים חשד כי יחד עם הקורבן השליכו מספר רגעים קודם לכן, בקבוק תבערה נוסף ובצעו ירי לעבר בית סמוך ביישוב.

הנרצח הוא בן דודו של מוחמד ותד, בן ה-22 שנדקר למוות אתמול. ותד תושב ג'ת אף הוא, פונה כשהוא במצב קשה לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נקבע בהמשך מותו. כוחות משטרה פתחו בסריקות לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי. זהו הרצח השני המתרחש באזור בתוך יממה.

זירת הירי בה נהרג צעיר בן 24 בכפר ג'ת שבמשולש. 18 ביוני 2020. דוברות משטרת ישראל
רצח רביעי ביומיים האחרונים. זירת הירי בכפר ג'ת, הלילה/דוברות משטרת ישראל

רצח אל-פול העלה את מניין מקרי הרצח במגזר הערבי מתחילת השנה ל-44. לשני האירועים במשולש מתווסף רצח נוסף שהתרחש לפני יומיים בכפר יאסיף. במהלך האירוע נורה למוות אדהם נאטור בן ה-21. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים בנהריה, שם נקבע מותו. מאז המשטרה פתחה בחקירה, אולם הנסיבות עדיין לא התבררו.

מאלק אבו אלפול, צעיר בן 24, שנורה למוות בכפר ג'ת שבמשולש. 18 ביוני 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
מאלק אבו אל-פול שנורה למוות בכפר ג'ת הלילה/אתר רשמי, אתר רשמי

לאלו קדם חיסולו של פאריד חאלף, בן 20, שנורה למוות ביפו. מהירי נפצע נאסר בו סייף, בן 13 שנכח במקום ונפצע באורח אנוש. בני משפחתו מתחו ביקורת נגד המשטרה וטוענו כי לא נעשה די על מנת למנוע הגעתם של כלי נשק לידי מי שאינו מורשה בכך.

"נהייתה הפקרות ביפו", אמר סמיר אבו סייף, בן דוד של הנער הפצוע. "המשטרה צריכה לדאוג להרחיק את הנשק מהילדים שלנו. צריך למצוא להם תעסוקה במתנ"סים, הם חוזרים מבית הספר ואין להם לאן ללכת. הוא (נאסר) פשוט עמד לידו ונפגע. אין ביטחון ביפו".

מנהל מרכז מוסאוא, ג'עפר פרח מסר בתגובה לרצח כי היס"מ הפך למשטרת תנועה ביישובים הערביים. "השר מאיים על האזרחים ומפחיד אותם במקום להילחם בפשיעה המאורגנת ובנשק המוברח לחיסולים ביישובים ובשכונות הערביות", אמר פרח. "מלחמת האזרחים שמתנהלת במדינה השנייה היא תוצאה של מדיניות שליטה וקיפוח שמנהלת הממשלה על זרועותיה".


(עדכון ראשון: 06:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully