וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החיסול והירי, במשטרה מבטיחים: נתגבר כוחות ברמלה

8.6.2020 / 15:02

מ"מ המפכ"ל הגיע לסיור בחפ"ק המשטרתי שהוקם בשכונת ג'ואריש בעיר בעקבות המתיחות לאחר החיסול המשולש של תושבי השכונה. כהן גינה את תקרית הירי לעבר ניידת המשטרה בשכונה: "חציית קו אדום. נמצה את הדין עם אחרון העבריינים"

צילום: לירן לוי, עריכה: אביחי ברוך

מ"מ מפכ"ל המשטרה מוטי כהן אמר היום (שני) כי יתגבר את הכוחות ברמלה בעקבות החיסול המשולש והירי בעיר. בסיור בחפ"ק משטרתי שהוקם בעיר לאחר הירי לעבר ניידת משטרה אמש בשכונת ג'ואריש, הדגיש כהן כי "ירי כלפי אנשי משטרה הוא חמור ביותר ומהווה חציית קו אדום". לדבריו, "כל אירוע כזה או אחר הוא חמור, ונמצה את הדין עם אחרון העבריניים".

מוקדם יותר היום נעצרו שבעה חשודים במעורבות בירי לעבר הניידת. במהלך היום הם יובאו לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון. בתקרית לא היו נפגעים, אך נגרם נזק לרכב המשטרתי.

מ"מ מפכל מוטי כהן וניצב עמי אשד, מפקד מחוז מרכז בסיור ברמלה 8 ביוני 2020. לירן לוי, אתר רשמי
מ"מ המפכ"ל כהן בסיור בחפ"ק שהוקם ברמלה, היום/אתר רשמי, לירן לוי

תקרית הירי מגיעה יממה לאחר החיסול המשולש בלוד של שלושת תושבי השכונה. מחקירה ראשונית עולה כי השלושה, נוהאד שמאלי בן 28, ג'בריל עכאשה בן 28 וראיד עבד אל-לטיף בן 40, המוכרים למשטרה, נורו מטווח קצר.

סגן מפקד תחנת לוד רב-פקד ששי שלמה אמר כי סמוך לשעה 13:00 התקבל דיווח על ירי לעבר רכב בצומת לוד מרכז, בתוך הרכב היו שלושה נוסעים שנהרגו ונקבע מותם. מחקירה ראשונית עולה כי הירי בוצע מרכב חולף, בעת שהשלושה פנו שמאלה מרחוב הציונות אל תוך העיר. ברכבם של השלושה נמצאו חומרי בניין. רפ"ק שלמה הוסיף: "הרקע הוא כנראה פלילי, אנחנו אוספים ממצאים בזירה ונפתחה חקירה". צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

שוטר עם נשק שלוף ברמלה 8 ביוני 2020. לירן לוי, אתר רשמי
שטור עם נשק שלוף ברמלה, היום/אתר רשמי, לירן לוי
החפ"ק המשטרתי שהוקם ברמלה 8 ביוני 2020. לירן לוי, אתר רשמי
החפ"ק המשטרתי ברמלה, היום/אתר רשמי, לירן לוי

"לצערי מספר הנרצחים בחברה הערבית השנה הגיע כבר ל-38, לעומת 30 בתקופה המקבילה אשתקד". אמר לוואלה! NEWS כמאל ריאן, מייסד "אמאן", המרכז למאבק באלימות, העוקב אחר הסטטיסטיקה העקובה מדם במגזר. "דבר מצער שראש הממשלה הבטיח שתוך 100 ימים ישים קץ לתופעה החמורה הזאת ואנו רואים שהמגמה בעליה וטרם ראינו את התוכנית שדבר עליה ומצד שני לצערי המנהיגות הערבית טרם השכילה לשים את הנושא הזה בסולם העדיפות לכן הקורבן הוא הציבור הערבי שהפך לאחרונה חטוף בידי גורמי פשע שהם מתוחכמים ומתקדמים ביכולות יותר ממשטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully