וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ירו לעבר ניידת משטרה בשכונת ג'ואריש ברמלה, אין נפגעים

8.6.2020 / 9:50

כוחות משטרה סורקים אחר חשודים והרקע בבדיקה. התקרית מגיעה ברקע המתיחות בשכונה, לאחר חיסולם של שלושה תושבים המוכרים למשטרה בצומת לוד. שבעה חשודים במעורבות באירוע נעצרו

עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

אלמונים ירו אתמול (ראשון) לעבר ניידת משטרה במהלך פעילות משטרתית בשכונת ג'ואריש ברמלה. בעקבות הירי נגרם נזק לניידת, אך לא היו נפגעים. כוחות משטרה סורקים במקום אחר חשודים, הרקע בבדיקה.

התקרית מגיעה לאחר החיסול שלשום בלוד, במהלכו נורו למוות שלושה גברים תושבי השכונה. מחקירה ראשונית עולה כי השלושה, נוהאד שמאלי בן 28, ג'בריל עכאשה בן 28 וראיד עבד אל לטיף בן 40, המוכרים למשטרה, נורו מטווח קצר.

זירת הירי ברמלה - ה-7 ליוני 2020. צילום מסך, צילום מסך
שכונת ג'ואריש, הערב/צילום מסך, צילום מסך

"כשהגענו למקום ראינו את שלושת הפצועים כשהם מחוסרי הכרה עם פציעות בגופם", סיפר חובש בכיר במד"א איתן שנור. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

סגן מפקד תחנת לוד רב פקד ששי שלמה אמר כי סמוך לשעה 13:00 שלשום התקבל דיווח על ירי לעבר רכב בצומת לוד מרכז, בתוך הרכב היו שלושת הנוסעים שנהרגו ונקבע מותם. מחקירה ראשונית עולה כי הירי בוצע מרכב חולף, בעת שהשלושה פנו שמאלה מרחוב הציונות אל תוך העיר. ברכבם של השלושה נמצאו חומרי בניין. רפ"ק שלמה הוסיף: "הרקע הוא כנראה פלילי, אנחנו אוספים ממצאים בזירה ונפתחה חקירה".

היום הודיעה המשטרה כי עצרה שבעה חשודים במעורבות באירוע. הם יובאו במהלך היום לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשל"צ.


(עדכון ראשון: 23:31, 07 ביוני 2020)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully