וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כואב לצפייה: חגג את יום הולדתו ה-30 בקפיצה לבריכה מחלון גבוה - והובהל לבית החולים

16.6.2020 / 0:12

בחור מרוסיה שכר וילה לחגיגות יום ההולדת ה-30 שלו וכשהיה תחת השפעת אלכוהול החליט לקפוץ לבריכה מהחלון - באקט שכמעט עלה לו בחייו. גם אחרי שני ניתוחים מורכבים הוא לא מצטער על זה: "יצא לי סרטון ויראלי"

TWITTER

זה קצת אירוני שאתה בוחר לחגוג את העשור החדש והבוגר בחייך במעשה הכי ילדותי וחסר אחריות שניתן לחשוב עליו, אבל זה בדיוק מה שעשה מתעמל רוסי ששכר וילה לחגיגות יום הולדתו ה-30 שלו ותחת השפעת אלכוהול החליט לקפוץ לבריכה דרך חלון הצפייה הגבוה.

דימיטרי פריגורודוב, תושב מוסקבה, ישב ושתה עם חבריו בבריכה כשעלה במוחו הרעיון המטופש - לקפוץ אליה מהחלון המשקיף מלמעלה. בסרטונים שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, הוא נראה מתכנן את הקפיצה המסוכנת שלו לפני שהוא עושה את הצעד. אחרי תכנון קצר, דימיטרי נראה קופץ מהחלון ובמקום לצלול הישר לבריכה - רגליו נתקעות בתקרה והוא מתרסק על מעקה הזכוכית שמקיף אותה ושובר אותו לרסיסים.

ככה זה נראה:

ומזווית נוספת:

ועוד זווית

דימיטרי יצא מזה עם חבלות קשות בגוף - ורגל ויד שמאל שאינן מתפקדות. הוא נאלץ לעבור שני ניתוחים בידו וברגלו כדי לחזור לתפקד. הוא סיפר: "זה היה כואב. נותרתי עם רצועות קרועות, רגל שמאל לא מתפקדת, גם היד... עברתי שני ניתוחים ונותרתי עם חבלות קשות בחזה". על אף התוצאה הקטסטרופליות, הוא בטוח שהקפיצה "לא הייתה לחינם". הוא אמר: "זה היה יום ההולדת שלי ושכרתי וילה כדי לחגוג. חגגנו ושתינו אלכוהול. היינו בטוחים שאוכל לקפוץ לבריכה מהחלון. זה לא הצליח, אבל לפחות יצא לנו סרטון ויראלי מכל זה".

בתקשורת הרוסית דווח שלמרות שניתן היה לצפות שדמיטרי וחבריו יאלצו לשלם קנס על הרס הרכוש, הם הצליחו לחמוק גם מזה בגלל "ניסוח שגוי של חוזה השכירות". יותר מזל משכל - הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully